پاورپوینت کتاب تئوری و طراحی سازمان مولف ریچارد .ال.د فت

پاورپوینت کتاب تئوری و طراحی سازمان مولف ریچارد .ال.د فت
نوع فایل
ppt
حجم فایل
525KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
628 بازدید
12,000 تومان 9,800 تومان٪18 تخفیف

پاورپوینت کتاب تئوری و طراحی سازمان مولف ریچارد .ال.د فت

دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر پاورپوینت کتاب تئوری و طراحی سازمان مولف ریچارد .ال.د فت می باشد. این فایل شامل ۲۵۱ اسلاید بسیار مفید و ارزنده و قابل ویرایش می باشد و در قالب فرمت ppt برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرارداده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری و دانلود نمایید.

پاورپوینت کتاب تئوری و طراحی سازمان مولف ریچارد .ال.د فت

فهرست:

  • بخش اول: مقدمه ای بر سازمان
  • فصل اول: سازمانها و تئوری سازمان
  • بخش دوم: سیستم باز
  • فصل دوم: مدیریت استراتژیک و اثربخشی سازمان
  • فصل سوم: محیط خارجی
  • بخش سوم: ساختار و طراحی سازمان
  • فصل چهارم: تکنولوژی تولید کالا،خدمات و اطلاعات
  • فصل پنجم: اندازه،چرخۀ حیات و سیر قهقرایی سازمان
  • فصل ششم: مبانی ساختار سازمان
  • فصل هفتم: طراحی نوین برای رقابت جهانی

مقدمه: بیشتر مدیران امروز باید چنین احساس کنند که در یک هواپیمای بسیار سریع در حال پرواز هستند و همزمان با آن در حال ساخت چنین هواپیمایی می باشند“.

سازمانها دریافته اند که برای رویارویی با پدیده ها و مشکلات جدید، ارائه کالاها و خدماتی با کیفیتی بالاتر، و سرانجام تامین خواسته های مشتریان بهترین راه این است که بین کارکنان هماهنگی و ایجاد انگیزه کنند.

تعریف سازمان:

  • ۱)یک نهاد اجتماعی است؛
  • ۲)که مبتنی بر هدف می باشد؛
  • ۳)ساختار آن بصورتی آگاهانه طرح ریزی شده است و دارای سیستمهای فعال و هماهنگ است؛
  • ۴)با محیط خارجی ارتباط دارد.

دلایل اهمیت سازمان:

  • ۱.برای دستیابی به هدفها و نتیجه های مورد نظر،منابع لازم را تهیه و تأمین کند.
  • ۲.کالاها و خدمات ره به صورتی کارا و با راندمانی بالا تولید و ارائه کند.
  • ۳.نوآوری را تشویق و تسهیل نماید.
  • ۴.از کامپیوتر و تکنولوژی نوین استفاده کند.
  • ۵.خود را با عوامل محیطی و در حال تغییر وفق دهد و بر آنها اعمال نفوذ کند.
  • ۶.به آنچه مورد نظر مشتریان،مالکان و کارکنان است ارج نهد و بر ارزش آنها بیفزاید.
  • ۷.بکوشد تا با چالشهای حاصل از ناهمگونی نیروی کار دست و پنجه نرم کند،مسائل اخلاقی را رعایت نماید و موجب انگیزش،تشویق و هماهنگی کارکنان شود.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.