پاورپوینت کودک آزاری پیامدهای زودرس و دیررس

پاورپوینت کودک آزاری پیامدهای زودرس و دیررس
نوع فایل
ppt
حجم فایل
164KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
446 بازدید
10,000 تومان 8,000 تومان٪20 تخفیف

پاورپوینت کودک آزاری پیامدهای زودرس و دیررس

دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر پاورپوینت کودک آزاری پیامدهای زودرس و دیررس می باشد. این فایل شامل ۴۲اسلاید قایل ویرایش بسیار مفید و ارزنده می باشد و در قالب فرمت ppt برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرارداده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری و دانلود نمایید.

پاورپوینت کودک آزاری پیامدهای زودرس و دیررس

قسمتی از متن فایل:

انواع کودک آزاری:

  • مسامحه
  • کودک آزاری جسمی
  • کودک آزاری جنسی

مسامحه: مسامحه شایعترین نوع سوء رفتار گزارش شده است .بدلیل اینکه اسکار بجا نمی گذارد کمتر قابل شناسائی است .بیشتر قربانیان مسامحه شیر خوارانی اند که در مورد تجربه شان قادر به سخن گفتن نیستند.

بدلیل اینکه مسامحه یک فرایند مزمن است کودک ممکن است نهایتا بپذیرد که این یک سبک طبیعی زندگی است .مشکل است بتوان بین کودکانی که مورد آزار فیزیکی قرار گرفته اند و آنهائی که مورد آزار عاطفی قرار گرفته اند تفاوت قائل شد.

پیامد های رشدی طولانی مدت کودک آزاری عاطفی

وسیع ترین پیامد کودک آزاری عاطفی سندرم FTT غیر ارگانیک است, که علی رغم تغذیه کافی اختلال در رشد دیده می شود.

حتی پس از تشخیص و مداخله پیامد های کودک آزاری ممکن است باقی بماند .رفتارهای توجه طلبی و بروز سطحی عواطف در این کودکان گزارش شده است.

گزارشاتی از رفتارهای خصمانه و مقابله ای در دوره نوجوانی وجود دارد .مشکلات رفتاری و آکادمیک در پایه های اول تحصیلی وجود دارد. چندین مطالعه نشان دادند که در کودکان آزار دیده بروز بالاتری از دلبستگی اضطرابی دیده می شود.

دو سوم کودکان مورد غفلت دلبستگی مضطربانه را در یک سالگی داشتند. در دو سالگی در یک تکلیف حل مسئله در ارتباط با مادرشان بچه های مورد غفلت واقع شده جدیت کمتر داشته, براحتی سرخورده و عصبانی شده و پذیرش ندارند.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.