دانلود پاورپوینت استراتژی های قیمت گذاری
قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست فایل پاورپوینت استراتژی های قیمت گذاری می باشد. این فایل شامل ۴۵ اسلاید قابل ویرایش و بسیار ارزنده و مفید می باشد. و در غالب فرمت ppt تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت مهر فایل خریداری و دانلود نمایید.
دانلود پاورپوینت استراتژی های قیمت گذاری
فهرست مطالب:
- اهمیت و نقش قیمت وقیمت گذاری
- مراحل تعیین قیمت
- روش های قیمت گذاری
- اقدامات پس از قیمت گذاری
- قیمت گذاری در بازار صنعتی
- اثر فناوری اطلاعات بر طرحهای قیمت گذاری
قسمتی از متن فایل:
اهمیت و نقش قیمت و قیمت گذاری:
قیمت یکی از اساسی ترین ارکان کسب و کار است که نقش مستقیمی در ایجاد سود ایفا می کند. این جزء بااهداف ، سیاست ها و راهبردها در ارتباط است.
از جمله ویژگی های قیمت ، انعطاف پذیری ، سرعت تغییر و مزیت رقابتی است .
قیمت گذاری : کلیه فعالیت ها و برنامه هایی که برای تعیین ارزش محصولات و خدمات خود انجام می دهید.
قیمت : عبارتست از میزان ارزشی که مشتریان جهت استفاده از محصولات و خدمات، برای آن قائل اند.
مراحل تعیین قیمت:
- تعیین هدف در قیمت گذاری
- برآورد تقاضا
- برآورد هزینه
- تجزیه و تحلیل هزینه های، قیمت ها و محصولات شرکت های رقیب
- انتخاب روش قیمت گذاری و انواع روش ها
- تعیین قیمت نهایی
مرحله اول – تعیین هدف در قیمت گذاری
- بقاء
- به حداکثر رساندن سود کنونی
- به حداکثر رساندن سهم در بازار
- کشیدن عصاره بازار (وارد شدن به بازار با قیمت بالا)
- پیشرو شدن از نظر کیفیت
مرحله دوم – برآورد تقاضا
روشهای اصلی برآورد تقاضا:
۱- تجزیه و تحلیل قیمت های گذشته ، مقادیر فروخته شده و سایر عوامل از نظر آماری
۲- تحقیق تجربی در خصوص قیمت ها
۳- تجزیه و تحلیل تعداد خرید محصولات با قیمت های متفاوت توسط خریداران
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.