جزوه اتصالات در سازه های فولادی

 جزوه اتصالات در سازه های فولادی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
10MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
520 بازدید
7,000 تومان 5,000 تومان٪29 تخفیف

 جزوه اتصالات در سازه های فولادی

دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر pdf جزوه درس اتصالات در سازه های فولادی می باشد. این فایل شامل ۳۲ صفحه جزوه بسیار مفید و ارزنده می باشد و در قالب فرمت pdf برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرارداده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری  و دانلود نمایید.

جزوه اتصالات در سازه های فولادی

توجه: توضیح زیر خارج از متن جزوه می باشد:

سازه فولادی مجموعه ای از اعضای باربرساخته شده از نیم رخهای فولادی یا ورق می باشد که به کمک اتصالات به یکدیگر متصل می گردند.  وسایلی که برای ساخت اعضا  و اتصال آنها به  یکدیگر به کار می رود شامل پیچ و پرچ و جوش است

اصولا اسکلت فلزی مجموعه ای از اعضای متصل فولادی است که با اتصالات و جزئیات سازه ای به واجد یکپارچه ای تبدیل می شود. اگر یکپارچگی اصل باشد نقش اساسی اتصالات و جزئیات بیشتر نمایان می شود. یکی از مشکلات مهم امر ساختمان سازی در کشور ما عدم توجه به این جزئیات مهم است. در اسکلت فولادی حتی اگر نیروها و ستونها محافظه کارانه طراحی شده باشند. در صورت عدم طراحی و اجرای مناسب اتصالات و جزئیات کارآمد، ایمنی لازم را برای ساختمان در برابر نیروهای قائم و جانبی نمی توان منصور شود.

فولاد بعنوان ماده ای با مشخصات خاص و منحصر بفرد، مدتهاست در ساخت ساختمانها کاربرد دارد. قابلیت اجرای دقیق، رفتار سازه ای معین، نسبت مقاومت به وزن مناسب، در کنار امکان اجرای سریع سازه های فولادی همراه با جزئیات و ظرافتهای معماری ، فولاد را بعنوان مصالحی منحصر و ارزان در پروژه های ساختمانی مطرح نموده است؛ به نحوی که اگر ضعف های محدود این ماده نظیر مقاومت کم در برابر خوردگی و عدم مقاومت در آتش سوزیهای شدید به درستی مورد توجه و کنترل قرار گیرند، امکانات وسیعی در اختیار طراح قرار می دهد که در هیچ ماده دیگر قابل دستیابی نیست.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.