جزوه اطلاعات مقدماتی و پایه حسابداری

جزوه اطلاعات مقدماتی و پایه حسابداری
نوع فایل
pdf
حجم فایل
266KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
525 بازدید
7,000 تومان 5,000 تومان٪29 تخفیف

جزوه اطلاعات مقدماتی و پایه حسابداری

دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر pdf پاورپوینت جزوه اطلاعات مقدماتی و پایه حسابداری می باشد. این فایل شامل ۱۹ صفحه جزوه اسلایدوار بسیار مفید و ارزنده و قابل ویرایش می باشد و در قالب فرمت pdf برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرارداده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری  و دانلود نمایید.

جزوه اطلاعات مقدماتی و پایه حسابداری

توجه : توضیح زیر خارج از متن جزوه می باشد.

حسابداری شرکت‌های تجاری مقوله‌ای است که شاید در نگاه اول چندان پیچیده به نظر نرسد، اما اگر آن را دقیق‌تر زیر نظر بگیریم، خواهیم دید که شامل زیرمجموعه‌ها، اصطلاحات و تخصص‌های متفاوتی می‌شود که بدون کسب آگاهی از آنها، پی‌بردن به روند کاری حسابداران ممکن نیست. موضوع مطلبی که پیش رو دارید، آموزش مبتدی حسابداری است.

اگر کسب و کار کوچک دارید، یا باید خودتان عهده‌دار طراحی سیستم حسابداری شرکت شوید یا آنکه کسی را برای این منظور استخدام کنید. اگر خوداشتغال هستید (خوداشتغالی) و کسب ‌و کارتان یک ‌نفره است، حسابداری را خودتان انجام خواهید داد. اگر کارکنانی را استخدام کرده‌اید و انتظار گسترش چشمگیر کسب‌ و کارتان در آینده را دارید، ممکن است برای مدیریت مالی و حسابداری شرکت به خدمات ناظر (controller/ حسابدار ارشد) نیاز پیدا کنید.

اما در سوی دیگر، اگر گسترش کسب‌وکارتان در آینده چندان قابل ‌ملاحظه نخواهد بود، استفاده از خدمات حسابدار یا دفتردار برای رسیدگی به سیستم حسابداری شرکت کفایت می‌کند.

دفتردار شرکت تجاری تراکنش‌های مالی را ثبت و طبقه‌بندی می‌کند. وظایف دفتردار محدود به اینها است و فراتر نمی‌رود، حال آنکه وظایف حسابدار گسترده‌تر است و برداشتن گام‌های بعدی به عهده او خواهد بود. تجزیه‌وتحلیل اطلاعات مالی، بازبینی آنها، گزارش نویسی و تعبیر و تفسیر این اطلاعات، همگی در حیطه فعالیت‌ها و وظایف حسابدار هستند.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.