جزوه درس حقوق تجارت دکتر حسین رحیمی خجسته

جزوه درس حقوق تجارت دکتر حسین رحیمی خجسته
نوع فایل
pdf
حجم فایل
6MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
921 بازدید
12,000 تومان 10,000 تومان٪17 تخفیف

جزوه درس حقوق تجارت دکتر حسین رحیمی خجسته

دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر فایل pdf جزوه درس حقوق تجارت دکتر حسین رحیمی خجسته می باشد. این فایل شامل ۵۳۲ صفحه جزوه بسیار مفید و ارزنده و قابل ویرایش می باشد و در قالب فرمت pdf برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرارداده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری  و دانلود نمایید.

جزوه درس حقوق تجارت دکتر حسین رحیمی خجسته

درس حقوق تجارت در همۀ آزمون‌های حقوقی مثل وکالت، قضاوت و سردفتری درس مهمّیه! این جزوه برای دانشجویان دوره کارشناسی و کارشناسی ارشدِ رشته حقوق و نیز داوطلبان آزمون‌های کارشناسی ارشد، وکالت، قضاوت و سردفتری نوشته شده است. اگر می‌خواهید منبعی خلاصه و در عین حال جامع از درس حقوق …

کلیه مباحث این جزوه که در ۵۳۲ صفحه چاپی تنظیم و گردآوری شده است توسط یکی از اساتید مسلم رشته حقوق یعنی جناب دکتر حسین رحیمی خجسته نگاشته شده است. با مطالعه این جزوه غنی و کامل از خرید هر کتابی در زمینه حقوق تجارت بی نیاز خواهید شد. در این جزوه علاوه بر اشاره به نکات کلیدی و مهم آزمونهای حقوقی از نمونه سوالات ادوار گذشته آزمون وکالت و قضاوت و دیگر مقاطع تحصیلی بهره گیری شده است که این جزوه را تبدیل به یک منبع کامل و منحصر به فرد در این زمینه نموده است.

این جزوه برگرفته از منبع آزمونی حقوق تجارت یعنی کتابهای ۵ جلدی دکتر ربیعا اسکینی می باشد.

در این جزوه به کلیه مباحث حقوق تجارت از جمله تجار و اعمال تجارتی، برات، سفته، چک، مباحث کامل در زمینه شرکتهای سهامی و اسناد تجاری و حقوق مرتبط با تجار، ورشکستگی و تصفیه به طور کامل و کلیدی پرداخته شده است که در نوع خود بی نظیر است.

این جزوه که برای دانشجویان دوره کارشناسی و کارشناسی ارشدِ رشته حقوق و نیز داوطلبان آزمون‌های حقوقی (وکالت، مشاوران، کارشناسی ارشد و دکتری) نوشته شده و برای جمع‌بندی درس حقوق تجارت مناسب است.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.