فایل جزوه اصول و فنون مذاکره نوشته راجر فیشر 

فایل جزوه اصول و فنون مذاکره نوشته راجر فیشر 
نوع فایل
pdf
حجم فایل
602KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
447 بازدید
9,000 تومان 7,000 تومان٪22 تخفیف

فایل جزوه اصول و فنون مذاکره نوشته راجر فیشر 

دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر pdf جزوه اصول و فنون مذاکره نوشته راجر فیشر و ویلیام یوری ترجمه دکتر مسعود حیدری می باشد. این فایل شامل ۳۲ صفحه جزوه بسیار مفید و ارزنده می باشد و در قالب فرمت pdf برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرار داده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری و دانلود نمایید.

فایل جزوه اصول و فنون مذاکره نوشته راجر فیشر 

نگاهی مختصر بر کتاب اصول و فنون مذاکره

یکی از کتابهایی که در فهرست برترین کتابهای مذاکره در سطح بین المللی مورد اشاره قرار گرفت.

کتاب اصول و فنون مذاکره نوشته راجر فیشر و ویلیام یوری بود.البته عنوان اصلی کتاب، Getting to yes است که در فارسی به همت دکتر مسعود حیدری و نیز آقای مهدی قراچه داغ ی به عنوان‌های مختلف از جمله اصول و فنون مذاکره و نیز توافق اصولی و همچنین مذاکره اصولی ترجمه شده است.مذاکره فروش و مذاکره خدمات مشتریان و مذاکره مربوط به اتحادیه‌های کارگری از جمله موضوعاتی هستند که در این کتاب مورد توجه قرار گرفته‌اند.اگر چه از انتشار نخستین ویرایش کتاب بیش از سه دهه می‌گذرد، اما به این علت که کتاب کوشیده است فرایند کلی مذاکره را بررسی کند، هنگام خواندن آن احساس نمی‌کنیم که با کتابی قدیمی مواجه هستیم.به همین علت همچنان این کتاب نقش مخرج مشترک فهرست منابع درسی دوره مذاکره در دانشگاه‌های معتبر جهان را ایفا می‌کند.

بی‌شک مذاکره یکی از مهمترین ابزارهای برقراری ارتباط و ایجاد تفاهم و شاید هم مهمترین ابزار باشد. در دنیای امروز، مذاکره‌کنندگان حرفه‌ای‌تر شده‌اند. از این‌رو اگر با ابزارهای یک مذاکره‌ی اصولی و حرفه‌ای با آنها مذاکره نکنیم، آنکه امتیاز بیشتری می‌دهد ما خواهیم بود.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.