جزوه مراحل انجام پاپ اسمیر و نحوه تفسیر پاسخ ها

جزوه مراحل انجام پاپ اسمیر و نحوه تفسیر پاسخ ها
نوع فایل
pdf
حجم فایل
210KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
513 بازدید
8,000 تومان 6,000 تومان٪25 تخفیف

جزوه مراحل انجام پاپ اسمیر و نحوه تفسیر پاسخ ها

دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر pdf جزوه مراحل انجام پاپ اسمیر و نحوه تفسیر پاسخ ها می باشد. این فایل شامل ۱۶ صفحه جزوه بسیار مفید و ارزنده می باشد و در قالب فرمت pdf برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرار داده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری و دانلود نمایید.

جزوه مراحل انجام پاپ اسمیر و نحوه تفسیر پاسخ ها

مقدمه :امروزه سرطان یکی از علل عمده مرگ و میر جوامع بشری است . بر اساس گزارش هرساله تقریباً ٩ میلیون نفر به سرطان مبتلا و ۵ میلیون نفر در اثر این بیماری جان خود را از دست می دهند آه این رقم
یک دهم از کل مرگ و میرهای جهان را شامل می شود .
تاثیرات فیزیولوژیک و روانی سرطان بر بیماران و خانواده هایشان تغییرات عمده ای درشیوه زندگی و رفت ار آنان ایجاد می نماید . سرطان برهمه انسانها در هر جا یا هر نژاد ، رنگ ، زمینه فرهنگی یا وضعیت اقتصادی تاثیر می گذارد .

اخیرا میزان بقاء بیماران مبتلا به سرطان ، ۵ سال ( تقریباً ۵٠ درصد ) افزایش یافته و شواهد موجود نشانگر آن است که این میزان در آینده باز هم بیشتر خواهد شد . کسب این موفقیت مرهون عوامل زیراست .
١- تشخیص بیشتر سرطان ها درمراحل اولیه
٢- درمان اکثر بیماران در چهار ماه اول پس از تشخیص
٣- تکامل وسایل جدید تشخیص و درمان که در این میان شانس بقاء در بعضی از سرطانها از جمله سرطان دهانه رحم افزایش بیشتری یافته است .

سرطان دهانه رحم و ضایعات پیش سرطانی آن از شناخته شده ترین انواع سرطان های انسانی می باشد ، با توجه به وجود انواع پوشش های مخاطی در دهانه رحم از قبیل پوشش های سنگ فرشی ، استوانه ای ، غده ای ، انواع مختلفی از سرطان در این ناحیه قابل مشاهده می باشد .

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.