جزوه نکات فنی و اجرایی در سازه های اسکلت فلزی

جزوه نکات فنی و اجرایی در سازه های اسکلت فلزی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
2MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
657 بازدید
9,000 تومان 7,500 تومان٪17 تخفیف

جزوه نکات فنی و اجرایی در سازه های اسکلت فلزی

دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر pdf جزوه نکات فنی و اجرایی در سازه های اسکلت فلزی می باشد. این فایل شامل ۴۸ صفحه جزوه بسیار مفید و ارزنده می باشد و در قالب فرمت pdf برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرارداده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری  و دانلود نمایید.

جزوه نکات فنی و اجرایی در سازه های اسکلت فلزی

نکات فنی و اجرایی سازه های اسکلت فلزی : سازه های فلزی در سال های اخیر در چارچوب قوانین حافظت محیط زیست در تحول شهری تثبیت شده، طراحی سالم و بیش از حد زیبا درساختار شهری استفاده شده که این روش به وضوح دیده می شود. بنابراین در بسیاری از کشورها سیستم سازه های فلزی توسعه یافته و در اجرای سازه های بعدی یک سیستم ساختمانی ضروری برای ترکیه است.

از آنجا که از آخرین فن آوری های مورد استفاده در تولید سازه های فلزی و سیستم های ساخت و ساز فولاد استفاده می شود این سیستم را به عنوان یک ساختار بسیار متفاوت تر از سازه های دیگر می توان نام برد.
سیستم های ساخت و ساز سبک مقاومت در برابر زلزله و همچنین حساس در زیبایی و استاندارد زیست محیطی درتحولات شهری
با ساختمانی با طبقات کم شما به راحتی می توانید آسمان را ببینید. ارائه فضای زندگی بیشتر و سبزتر برای مردم که می تواند یک فضای زندگی راحت تر ایجاد کند. در مقایسه با سازه های فلزی دیگر با مدت زمان ساخت کوتاه تر بی رقیب است.

استحکام بالای فولاد، انعطاف پذیری و سبکی آن و مقاوم بالای آن از زیت های آن است. فولاد مصالحی با مقاومتی بالا در برابر ضربه با قابلیت تغییر شکلی خفیف و مقاوم در برابرشکستگی در اثر ضربه می باشد. فولاد نسبتا سبک وزن است. در برابر نیروی بزرگ زلزله مقاوم بوده. باعث کاهش قدرت اثرپذیری زلزله است. در مقایسه با سازه بتنی تقویت شده حدود پنج برابر سبک تر است. بار زلزله را ۵ برابر بیشتر کاهش می دهد.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.