دانلود پاورپوینت افسردگی و راهکارهای مقابله با آن

 دانلود پاورپوینت افسردگی و راهکارهای مقابله با آن
نوع فایل
ppt
حجم فایل
12MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
294 بازدید
9,000 تومان 7,800 تومان٪13 تخفیف

 دانلود پاورپوینت افسردگی و راهکارهای مقابله با آن

دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر پاورپوینت افسردگی و راهکارهای مقابله با آن می باشد. این فایل شامل ۳۰ اسلاید قابل ویرایش بسیار مفید و ارزنده می باشد و در قالب فرمت ppt برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرارداده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری و دانلود نمایید.

 پاورپوینت افسردگی و راهکارهای مقابله با آن

مقدمه

اختلال افسردگی

اختلال افسردگی یکی از شایع‌ترین تشخیص‌های روانپزشکی است که مشخصه آن خلق افسرده و با احساس غمگینی، اعتماد به نفس پایین و بی‌علاقگی به هر نوع فعالیت و لذت روزمره مشخص می‌شود؛ چیزی که از آن به عنوان “سرماخوردگی روانی” یاد می‌شود.

افسردگی بیماری است که همه بدن را درگیر می کند. جسم، حالات روحی و افکار، همگی درگیر این بیماری می شوند. این اختلال روی غذا خوردن و خوابیدن نیز اثر می گذارد، همچنین احساسی که فرد نسبت به خود دارد و نحوه تفکر او نیز متاثر از این بیماری می شود. اختلال افسردگی با غمگینی یا ناراحت بودن متفاوت است. افراد مبتلابه اختلال افسردگی نمی توانند احساسات شان را کنترل و با آرامش رفتار کنند. درمان مناسب می تواند به بیشتر این بیماران کمک کند. نشانه های این بیماری از شخصی به شخص دیگر بسیار متفاوت است و به شدت بیماری نیز بستگی دارد. افسردگی سبب تغییر در تفکر، احساسات، رفتار و سلامت جسمی فرد می شود.

۱- تغییر در تفکر:

افسردگی سبب مشکلاتی در تمرکز و تصمیم گیری می شود و برخی هم حافظه کوتاه مدت شان دچار مشکل می شود. افکار و خیالات منفی جزء ویژگی های بیماری افسردگی است. بدبینی، اعتماد به نفس ضعیف، احساس گناه و انتقاد از خود بین این افراد شایع است. در موارد حاد افسردگی بعضی دچار افکار خود تخریبی می شوند.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.