دانلود پاورپوینت نظریه میدانی کرت لوین

دانلود پاورپوینت نظریه میدانی کرت لوین
نوع فایل
ppt
حجم فایل
782KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
349 بازدید
9,000 تومان 7,000 تومان٪22 تخفیف

دانلود پاورپوینت نظریه میدانی کرت لوین

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست فایل پاورپوینت نظریه میدانی کرت لوین می باشد. این فایل شامل ۱۸ اسلاید قابل ویرایش و بسیار ارزنده و مفید می باشد. و در غالب فرمت ppt تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت مهر فایل خریداری و دانلود نمایید.

دانلود پاورپوینت نظریه میدانی کرت لوین

کرت لوین در سپتامبر ۱۸۹۰ میلادی در آلمان به دنیا آمد و در دوران جوانی تحصیلات عالی خود را در دانشگاه های فریبور ، مونیخ و برلن به پایان رسانید. از سال ۱۹۲۱ تا سال ۱۹۲۵ در دانشگاه برلن به تدریس پرداخت و در این مدت با دوتن از پیشروان مکتب گشتالت ، ورتایمر و کهلر همکاری داشت.

ساخت شخصیت:

لوین انسان را که موجودی مجزا و متمایز از سایر حیوانات تعریف می شود با یک شکل هندسی مجسم می کند و در توجیه این عمل خود می گوید : در تعریف و توصیف رفتار آدمی معمولا واژه هایی بکار می برند و برای توضیح معنی هر واژه ناچار به استعمال واژه های دیگر می شوند.بنابراین بهتر است به جای علایم لفظی علامت هایی از نوع دیگر مثل علایم فضایی و یا هندسی که حدود معین و دقیق دارند به کار برده شوند .

اصول کلی نظریه شخصیت لوین:

۱- رفتار آدمی تابع چگونگی میدانی است که به هنگام وقوع آن رفتار وجود دارد. مقصود لوین از میدان، مجموع اموری است که با هم در یک زمان موجود و دارای بستگی متقابل هستند .

۲.تجربه با کل وضعیتی که اجزایش با آن متفاوت هستند آغاز می شود.

۳.شخص معین در وضعیت معین ممکن است به کمک موضع شناسی که شعبه ای از ریاضیات است مجسم و معین گردد.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.