فایل پاورپوینت ارایه مدل های کسب و کار الکترونیکی

فایل پاورپوینت ارایه مدل های کسب و کار الکترونیکی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
528KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
387 بازدید
8,000 تومان 6,500 تومان٪19 تخفیف

فایل پاورپوینت ارایه مدل های کسب و کار الکترونیکی

دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر پاورپوینت ارایه مدل های کسب و کار الکترونیکی می باشد. این فایل شامل ۲۰ اسلاید قابل ویرایش بسیار مفید و ارزنده می باشد و در قالب فرمت ppt برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرارداده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری و دانلود نمایید.

فایل پاورپوینت ارایه مدل های کسب و کار الکترونیکی

مقدمه

در دنیای رقابتی امروز، شرکتها و سازمان هایی قادر به بقا هستند که مدل کسب و کار مناسب تری را نسبت به رقبا انتخاب نموده باشند. داشتن مدل کسب و کار و ارزیابی مداوم آن یکی از رموز برتری در رقابت است.

کسب و کار الکترونیک تعریف وسیع‌تری از تجارت الکترونیکی دارد که نه تنها شامل خرید و فروش کالاها و خدمات، بلکه هم‌چنین شامل خدمات‌ رسانی به مشتریان، همکاری با شرکای تجاری ، برگزاری دوره های آموزشی الکترونیکی، انعقاد قراردادهای همکاری الکترونیکی درون یک سازمان می‌باشد.

تعریف مدلهای کسب وکار الکترونیک

تعاریف متعدد ی از مدلها ی کسب و کار الکترونیک شده است . در جدول ز یر برخی از مهمتر ین تعار یف ارائه شده آمده است .

برخی از تعاریف، بیان کننده اهدافی هستند که یک مدل کسب و کار دنبال می کند. برخی د یگر بر اجزای اصلی مدلها ی کسب و کار و شاید به نوعی بر ارتباطات درونی ا ین اجزاء، متمرکز شده اند. این جدول برخی از پراستفاده ترین تعار یف مدلها ی کسب و کار را نشان میدهد.

B2B یا تجارت شرکت با شرکت

مبادلات B2B در لغت به هر گونه خرید و فروش  و شراکت ، مبادلات پایاپای  و یا هر نوع معاملات صورت گرفته

بین دو شرکت تجاری اطلاق می شود. عرصه تجاری B2B سریعترین رشد را در میان شاخه های مختلف تجارت الکترونیک داشته است .هنگامی که لازم باشد  تجارت الکترونیکی در خرید و فروش های عمده مانند درخواست سفارش یک شرکت از تولید کنندگان، دریافت پیش فاکتور  و فاکتور خرید و نیز پرداخت صورت هزینه به آنها به کار برده  شود از مدل B2B استفاده می شود.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.