فایل پاورپوینت بازاریابی ورزشی (رشته بازاریابی)
قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست فایل پاورپوینت بازاریابی ورزشی (رشته بازاریابی) می باشد. این فایل شامل ۹۸ اسلاید قابل ویرایش و بسیار ارزنده و مفید می باشد. و در غالب فرمت ppt تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت مهر فایل خریداری و دانلود نمایید.
رئوس مطالب
- تعاریف و کلیات
- اهمیت بازاریابی برای ورزش
- مدل های بازاریابی ورزشی
- اجزاء و مراحل بازاریابی
- چگونگی تنظیم یک طرح بازاریابی
- تحقیقات بازاریابی ورزشی
- مروری اجمالی بر منابع درآمدی در لیگ حرفه ای فوتبال
تعریف بازاریابی:
بازاریابی اجرای فعالیتهایی است که جریان ارائه کالا و خدمات از تولیدکننده به مصرف کننده را به منظور ارضاء نمودن نیازهای مشتری و نیز تحقق اهداف سازمانی هدایت می نماید (McCarthy,1999).
SPORT MARKETING
بازاریابی از طریق ورزش(Marketing through Sport): به کار بردن ورزش به عنوان یک ابزار تبلیغاتی یا خط مشی حمایت مالی برای شرکت های مختلف تولیدی و غیر تولیدی بازاریابی ورزش(Marketing of Sport):
این جنبه از بازاریابی ورزش کاربرد اختصاصی اصول و فرآیندهای بازاریابی برای بازاریابی کالاها و خدماتی که مستقیما در ارتباط با شرکت کنندگان، تماشاگران، و یا استفاده کنندگان ورزشی است را شامل می شود.
ازاریابی ورزشی در برگیرنده تمام فعالیت هائی است که برای ارضای نیازها و خواسته های فرایند مبادله ،طراحی شده اند.
ویژگیهای منحصر به فرد ورزش ( به عنوان یک فراورده یا خدمات)
- (۱غیرمحسوس بودن و ذهنی بودن( ۵ نفر که به تماشای یک مسابقه فوتبال می روند، هرکدام تلقی خاصی از آن دارند).
- (۲ عدم تداوم و غیرقابل پیش بینی بودن(عوامل متعدد تاثیرگذار بر روی تولیدات ورزشی)
- (۳فسادپذیری کالا(چگونه آن را کنترل کنیم؟)
- (۴وابسته به هیجان بودن
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.