پاورپوینت تهیه شرایط کلان برای داشتن پتانسیل‌های فناوری

پاورپوینت تهیه شرایط کلان برای داشتن پتانسیل‌های فناوری
نوع فایل
ppt
حجم فایل
128KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
461 بازدید
9,000 تومان 7,000 تومان٪22 تخفیف

پاورپوینت تهیه شرایط کلان برای داشتن پتانسیل‌های فناوری

دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر پاورپوینت تهیه شرایط کلان برای داشتن پتانسیل‌های فناوری می باشد. این فایل شامل ۳۰ اسلاید بسیار مفید و ارزنده و قابل ویرایش می باشد و در قالب فرمت ppt برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرارداده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری و دانلود نمایید.

فایل پاورپوینت تهیه شرایط کلان برای داشتن پتانسیل‌های فناوری

مقدمه:
تکنولوژی و امیال اقتصادی طولانی مدت

اقتصاد دان‌ها به امیال طولانی مدت علاقمند هستند  و اغلب دوره‌های مختلف قرن‌های ۱۹ و ۲۰ را در نظردارند که مجموعه نوآوری‌ها در مقیاس وسیعی ارائه گردید. این نوآوری‌ها در مناطق جغرافیایی خاص و با ویژ‌گی‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی خاص بوجود آمدند.(بیشتر در اروپای غربی و ایالت متحده) و بعداً به سرعت گسترش یافته. بصورت انتخابی به بقیه جهان رفتند. در پایان قرن بیستم ما شاهد فرایندهای مشابه هستیم که در منطقه‌ای گسترده‌تر (کشورهای عضو OECD) با مجموعه‌ای جدید از فن‌آوری‌ها و بیشتر مربوط به میکروالکترونیک‌ها و رایانه‌ها و ارتباطات از راه دور و منابع جدید انرژی و مواد جدید در حال وقوع است.

البته برخی از ابداعات قبلی، کنونی و آینده، ناشی از افزایش دانش علمی و فناوری است. اما همچنین مشهودات که انتخاب این ابداعات و گسترش منابع آنها تا حد زیادی بستگی به بافت اجتماعی و اقتصادی دارد. پیشرفت فناوری با نتایج نوآوری‌های نهایی آنها هر دو با فشار عرصه (بوسیله دانش و علم) و کشش تقاضا (بوسیله نیازهای اقتصادی و اجتماعی) همراه است.

تغییرات در اقتصادهای کشورهای  OECD در آستانه قرن ۲۱:

—* در داخل، آنها در حال بازبینی نیاز به مکانیزم‌های بازار فعال‌تر بخصوص در بخش خدمات هستند (تنظیم مجدد قوانین و خصوصی سازی حمل و نقل و ارتباطات راه دور، آزاد سازی خدمات مالی و غیره)

—* در خارج آنها، مواجه با تغییر عمیق در بقیه کشورهای جهان هستند که بصورت روزافزون از تمرکزگرایی به سیستم اقتصادی بازار محور روی می‌آورند

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.