پاورپوینت درس رفتار مصرف کننده دکتر سیدرضا سیدجوادین

 پاورپوینت درس رفتار مصرف کننده دکتر سیدرضا سیدجوادین
نوع فایل
ppt
حجم فایل
4MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
282 بازدید
11,000 تومان 9,800 تومان٪11 تخفیف

 پاورپوینت درس رفتار مصرف کننده دکتر سیدرضا سیدجوادین

دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر پاورپوینت درس رفتار مصرف کننده دکتر سیدرضا سیدجوادین و دکتر محمد رحیم اسفندانی  می باشد. این فایل شامل ۳۳ اسلاید بسیار مفید و ارزنده و قابل ویرایش می باشد و در قالب فرمت ppt برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرارداده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری  و دانلود نمایید.

 پاورپوینت درس رفتار مصرف کننده دکتر سیدرضا سیدجوادین

فهرست مطالب:

  • فصل اول
  • کلیات رفتار مصرف کننده
  • فصل دوم
  • ادراک
  • فصل سوم
  • یادگیری و حافظه
  • فصل چهارم
  • کاربردهای یادگیری در بازاریابی
  • فصل پنجم
  • انگیزش، درگیری ذهنی و ارزش‌ها
  • فصل ششم
  • نگرش
  • فصل هفتم
  • ارتباطات و تغییر نگرش
  • فصل هشتم
  • خود، شخصیت و احساسات
  • فصل نهم
  • گروه و رهبران ایده
  • فصل دهم
  • خانواده
  • فصل یازدهم
  • طبقه اجتماعی و درآمد
  • فصل دوازدهم
  • سبک زندگی
  • فصل چهردهم
  • سبک زندگی

تاثیر مصرف کنندگان بر استراتژی بازاریابی:

  • بخش بندی بازار
  • اعتبار بخش بندی بازار
  • –مصرف کنندگان درون بخش‌ها از نظر نیازهای محصولی به یکدیگر شبیه باشند، و نیازهایشان با مصرف کنندگان سایر بخش‌ها فرق کند.
  • –تفاوت‌های مهم بین بخش‌ها شناسایی شود.
  • –بزرگی بخش، به گونه‌ای که توجه به آن ارزشمند باشد.
  • –مصرف کنندگان هر بخش را بتوان با آمیخته بازاریابی مناسب جذب کرد.
  • –مصرف کنندگان درون بخش‌ها به آمیخته بازاریابی طراحی شده برای آنها پاسخ دهند.

جامعه شناسی خرید:

سنت جامعه شناسی رسمی

  • –خرید در مطالعات کلاسیک جامعه شناختی، ابتدا موضوعی عقلانی بوده، بعدها با اضافه شدن مفهوم فراغتی و تفریحی، به جنبه‌های فرهنگی خرید هم توجه شد. مثل مطالعات استون، ویلیام زیکموند و رابرت ویلیامز
  • سنت انتقادی
  • –در این رویکرد «نمایش لذت بخش، نگاه افسونگر، بازی وسوسه انگیز شکل‌ها و رنگ‌ها و غیره» موجب فریب پرسه زن می‌شود. مثل مطالعات والتر بنیامین در کتاب پروژه پاساژها مطالعات فرهنگی
  • –توجه به  چغرافیای فروش مثل راه آهن، پاساژ و غیره
  • –توجه به هویت و سبک زندگی
  • –در خرید هم لذت و هم اضطراب نهفته است

پست مدرنیسم و رفتار مصرف کننده:

  • قطعه قطعه شدن بازارها
  • عدم تمایز
  • فرا واقعیت
  • وقایع نگاری
  • بازآرایی
  • ضد بنیان‌گرایی
  • کثرت گرایی

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.