پاورپوینت مالیه بین الملل ارتباط بین پول و نرخ ارز در بلند مدت

پاورپوینت مالیه بین الملل ارتباط بین پول و نرخ ارز در بلند مدت
نوع فایل
ppt
حجم فایل
326KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
426 بازدید
9,000 تومان 7,000 تومان٪22 تخفیف

پاورپوینت مالیه بین الملل ارتباط بین پول و نرخ ارز در بلند مدت

دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر پاورپوینت مالیه بین الملل ارتباط بین پول و نرخ ارز در بلند مدت می باشد. این فایل شامل ۳۱ اسلاید بسیار مفید و ارزنده و قابل ویرایش می باشد و در قالب فرمت ppt برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرارداده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری  و دانلود نمایید.

پاورپوینت مالیه بین الملل ارتباط بین پول و نرخ ارز در بلند مدت

در بلند مدت قیمت پول خارجی بر حسب پول داخلی (نرخ ارز) همانند قیمت سایر کالاها و خدمات در اقتصاد، متناسب با افزایش حجم پول افزایش، و با کاهش حجم پول کاهش پیدا می کند.

فرض کنید دولت بخواهد یک رفرم (اصلاح)پولی انجام دهد به طوری که پول جدید جا یگزین پول قدیم شود. مثلا ۲ دلار قدیمی تبدیل به ۱ دلار جدید شود.

در این شرایط اگر قبلا هر یورو (پول خارجی) معادل ۱/۲ دلار بود حالا همان یورو بر حسب دلار جدید ۰.۶ می شود.چون قیمت همه کالاها بر حسب دلار جدید نصف شده است،ارزش پول خارجی هم نصف می شود.

اگر رفرم پولی در جهت عکس باشد ،به طوری که هر ۱ دلاربه ۲ دلار جدید تبدیل شود قیمت ارز ۲ برابر می شود. در اثر این رفرم پولی قیمت های نسبی کالاهای داخلی به خارجی ثابت باقی می ماند.

نتیجه گیری:

اگر چنانچه با حفظ بقیه شرایط یک افزایش دائمی در عرضه ی پول کشور داشته باشیم باعث کم شدن ارزش پول آن کشور متناسب با میزان افزایش عرضه ی پول خواهد شد (DEP).

و برعکس اگر عرضه پول کاهش یابد،ارزش پول آن کشور به طور متناسب افزایش خواهد یافت (APP).

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.