جزوه آزمایشگاه معماری کامپیوتر

جزوه آزمایشگاه معماری کامپیوتر
نوع فایل
pdf
حجم فایل
923KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
651 بازدید
9,000 تومان 7,000 تومان٪22 تخفیف

جزوه آزمایشگاه معماری کامپیوتر

دانشجویان و کاربران گرامی: فایل حاضر pdf جزوه آزمایشگاه معماری کامپیوتر و آشنایی و کار با نرم افزار ( MAX + PLUS II Altera ) می باشد. این فایل شامل ۴۷ صفحه جزوه با کیفیت عالی می باشد که در قالب فرمت pdf تهیه شده و در دسترس شما عزیزان قرار داده شده است . امیدواریم که مفید بوده و مورد استفاده شما عزیزان واقع گردد .در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری و دانلود نمایید.

جزوه آزمایشگاه معماری کامپیوتر

طی سالیان اخیر، مدارهای الکترونیکی پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته اند و بر سرعت، دقت و همین طور پیچیدگی آن ها افزوده شده است. قطعات قابل برنامه ریزی و FPGA ها، IC هایی هستند که پیرو این پیشرفت ها به بازار عرضه شده اند. این پیچیدگی، پیچیدگی های طراحی را نیز در پی داشته است که مهندسان را بر آن داشته است تا با استفاده از روش های طراحی نرم افزاری از سد این مشکل عبور کنند.

یکی از نرم افزارهای رایج و بسیار پرقدرت در این زمینه، نرم افزار MAX + PLUS II است که توسط شرکت Altera ساخته شده است.

این نرم افزار به عنوان پرکاربردترین نرم افزار برای طراحی این قطعات به کار می رود. با توجه به اهمیت کاربرد این قطعات، لازم است که مهندسان برق و به ویژه مهندسان الکترونیک این نرم افزار را فراگیرند.

در این فرادرس، علاوه بر آموزش استفاده از نرم افزار MAX+PLUS برای طراحی، پیاده سازی و تحلیل نتایج، شما با روش ها و مبانی طراحی مدارهای دیجیتال نیز آشنا خواهید شد و قادر خواهید بود با استفاده از آن سیستم هایی مانند: مدار کنترل آسانسور، سیستم کنترل تعداد افراد حاضر در اتاق، مدارهای محاسبه گر، فرکانس سنج و… را طراحی کنید.

نرم افزار MAX+PLUS II برای طراحی مدارات منطقی و دیجیتالی می باشد و از زبان های VHDL یا Verilog HDL پشتیبانی می کند و شما با استفاده از رابط کاربری گرافیکی آن به راحتی قادر به طراحی مدار ها و واحدهای منطقی (مانند طراحی CPU با واحدهای ALU و CU و …) خواهید بود.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.