پاورپوینت اینترنت اشیا درس سیستم اطلاعات

پاورپوینت اینترنت اشیا درس سیستم اطلاعات
نوع فایل
ppt
حجم فایل
2MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
801 بازدید
9,000 تومان 7,000 تومان٪22 تخفیف

پاورپوینت اینترنت اشیا درس سیستم اطلاعات

دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر پاورپوینت اینترنت اشیا درس سیستم اطلاعات می باشد. این فایل شامل ۲۳ اسلاید قابل ویرایش بسیار مفید و ارزنده می باشد و در قالب فرمت ppt برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرارداده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری و دانلود نمایید.

پاورپوینت اینترنت اشیا درس سیستم اطلاعات

اینترنت اشیا چیست؟

اینترنتِ اشیاء (Internet of Things ‪(IoT)) مفهومی جدید در دنیای فناوری و ارتباطات است. به صورت خلاصه “اینترنت اشیاء” فناوری مدرنی است.

که در آن برای هر موجودی (انسان، حیوان و یا اشیاء) قابلیت ارسال داده از طریق شبکه‌های ارتباطی، اعم از اینترنت یا اینترانت، فراهم می‌گردد.

مهم‌ترین نتیجه همه گیر شدن اینترنت اشیا قابلیت اتصال انواع اشیا و وسایل به دنیای مجازی است.

لذا همه لوازم خانگی، اتومبیلها، نوشت افزار و هر آنچه که شما تمایل داشته باشید به اینترنت متصل می‌شود.

بررسی‌های موسسه گارتنر نشان می دهد که در سال ۲۰۲۰ بیش از ۲۶ میلیارد محصول و کالای مختلف

در سراسر جهان به اینترنت متصل خواهند شد و درآمدی که از محل طراحی این نوع محصولات نصیب سازندگان آنها می شود از مرز ۳۰۰ میلیارد دلار فراتر خواهد رفت. شاید باور کردن چنین تحولاتی در سال ۲۰۱۴ اندکی دشوار باشد، زیرا در شرایط فعلی تنها تلویزیون، گوشی‌های همراه و رایانه‌ها به اینترنت متصل می شوند، اما اگر به این نکته توجه کنیم که شرایط فعلی دنیای فناوری حتی پنج سال پیش از این هم به دشواری قابل تصور بود، ممکن است راحت تر تحولات پرشتاب آینده را بپذیریم.

سازندگان محصولات سازگار با اینترنت اشیا به بسیاری از نیازهای مردم اعم از کنترل سلامت و بهداشت و همین طور خودکار شدن امور منزل توجه جدی دارند. بدیهی است که در این صورت می‌توان انتظار داشت محصولات بسیار جذابی برای مردم عادی عرضه شود که از پوشیدنی‌های سازگار با تازه های دنیای فناوری تا سیستم های پیشرفته کنترل منزل را می توان نام برد.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.