جزوه نکات مهم سواد یا تربیت رسانه ای دیوید باکینگهام

جزوه نکات مهم سواد یا تربیت رسانه ای دیوید باکینگهام
نوع فایل
pdf
حجم فایل
1MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
1186 بازدید
8,000 تومان 6,500 تومان٪19 تخفیف

جزوه نکات مهم سواد یا تربیت رسانه ای دیوید باکینگهام

دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر pdf جزوه نکات مهم سواد یا تربیت رسانه ای دیوید باکینگهام می باشد .این فایل شامل ۲۹ صفحه جزوه بسیار مفید و ارزنده می باشد و در قالب فرمت pdf برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرارداده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد.برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری و دانلود نمایید.

جزوه نکات مهم سواد یا تربیت رسانه ای دیوید باکینگهام

رسانه عنوان یک ابزار واسطه، وسیله یا کانالی است که از طریق آن، تاثیرها یا اطلاعات انتقال یافته یا حمل می شوند.

رسانه، آنی است که ما وقتی می خواهیم بطور غیر مستقیم، بجای ارتباط چهره به چهره یا تماس مستقیم با فرد،

با مردم ارتباط برقرار کنیم، از آن بهره می بریم. تعریف فرهنگ واژگان، مطالبی مهم و اساسی در باب رسانه ها در اختیار می نهد.

رسانه ها پنجره ی شفافی به روی جهان ارائه نمی دهند. بلکه اینان، مجراهایی فراهم می کنند

تا از درون خود، بازنمایی ها و تصاویر برگرفته از جهان را بطور غیرمستقیم مبادله کنند. رسانه ها واسطه اند: آن ها روایت های گزینش شده ای جهان را برایمان فراهم می کنند، بجای آن که ما را بطور مستقیم به ایشان متصل کنند.

رسانه ها به مجموعه ای وسیع از وسایل ارتباط جمعی مدرن چون: تلویزیون، سینما، ویدئو، رادیو، عکس، تبلیغات، روزنامه و مجلات، موسیقی، بازی های رایانه ای و اینترنت اطلاق می شود. بسیاری از این وسایل، رسانه های جمعی یا توده خوانده می شوند، که به قابلیت دسترسی به مخاطبان انبوه اشاره می کند. البته برخی اشکال سنتی تری چون کتاب، به عنوان رسانه (به مفهوم امروزی) اطلاق نمی شوند.

متون رسانه ای، اغلب چندین زبان یا گونه های ارتباط را – تصاویر بصری (ثابت یا متحرک)، صوت (صدا، موسیقی یا کلام) و زبان نوشتار- با هم ترکیب می کنند. آموزش رسانه، درصدد است تا توانایی گسترده ای را، نه تنها در رابطه با متون چاپی، بلکه در ارتباط با سایر نظام های نمادین متشکل از تصاویر و اصوات، رشد دهد. این توانایی اغلب به عنوان گونه ای از سواد توصیف می شود. امروزه مطرح است که در دنیای مدرن، سواد رسانه ای برای جوانان به اندازه ی سواد خواندن و نوشتن سنتی باارزش است.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.