خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی کنکور کارشناسی ارشد pdf
دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر pdf خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی کنکور کارشناسی ارشد ویژه کنکور کارشناسی ارشد رشته های مدیریت بازرگانی ،مدیریت فناوری اطلاعات، کارآفرینی ،و.. می باشد .این فایل شامل ۳۳ صفحه جزوه بسیار مفید و ارزنده می باشد و در قالب فرمت pdf برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرارداده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد.برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری و دانلود نمایید.
مدیریت بازاریابی کنکور کارشناسی ارشد pdf
در عصر حاضر و با گسترش بسترهای گوناگون برای انجام فعالیت های بازاریابی، متخصصان بازاریابی بیشتر به چالش
کشیده می شوند که موثر عمل کنند و تعداد مشتریان و میزان درآمد کسب و کار را حفظ کنند.
بازاریابی از دیرباز در تمام کسب و کارها فارغ از آنکه در بخش B2B و B2C باشند، مورد استفاده بوده است
و اکنون تمرکز برندها و کسب و کارها بر حوزه ی بازاریابی، بیش از پیش شده است.
و به معنای شناخت نظام بازار، تشخیص نیازها و خواسته های بازار و در نهایت پاسخ دادن به این نیاز ها از طریق مبادلات مطلوب است.
به عنوان فرایندی «مدیریتی – اجتماعی» تعریف میشود که بوسیله آن افراد و گروه ها از طریق تولی
د و مبادله کالا با یکدیگر، به امر تأمین نیازها و خواستههای خود اقدام میکنند.
همچنین ضمن تعریف و تخمین اندازه یک بازار تعریف شده، میزان سودآوری آن را نیز اندازه گیری میکند.
به عبارت دیگر بازاریابی، بخش هایی از بازار را به عنوان مناسب ترین بخش بازار برای شرکت شناسایی و مشخص میکند.
که شرکت نیز توانایی و امکان عرضه خدمات به آنها را دارد و همچنین مناسبترین محصولات و خدمات مورد نیاز آن بخش
را طراحی و معرفی میکند. اهداف عمومی بازاریابی عبارتند از:
«بهبود موقعیت شرکت در بازار»، «افزایش رضایت مشتریان»، «ارتقای تصویر شرکت»، «ارتقای سابقه شرکت.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.