دانلود پاورپوینت نگاهی به مقوله اعتماد اجتماعی

دانلود پاورپوینت نگاهی به مقوله اعتماد اجتماعی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
45MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
287 بازدید
14,000 تومان 12,000 تومان٪14 تخفیف

دانلود پاورپوینت نگاهی به مقوله اعتماد اجتماعی

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست فایل پاورپوینت نگاهی به مقوله اعتماد اجتماعی می باشد. این فایل شامل ۱۲۴ اسلاید قابل ویرایش و بسیار ارزنده و مفید می باشد. و در غالب فرمت ppt تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت مهر فایل خریداری و دانلود نمایید.

دانلود پاورپوینت نگاهی به مقوله اعتماد اجتماعی

Trust can be defined as the willingness or intention to make oneself vulnerable to the actions of others even with limited ability to influence these actions

اعتماد در واقع خود را در وضعیت آسیب پذیر و معرض اعمال دیگران قرار دادن است (حتی در شرایطی که توان شما بر این اعمال محدود باشد) .

Some people say that most people can be trusted. Others say you can’t be too careful in your dealings with people. How do you feel about it?

بعضی مردم می گویند که می شود به اکثر مردم اعتماد کرد. عده ایی دیگر می گویند که هنگام برخورد با دیگران هرقدر هم احتیاط کنی، زیاد نیست. شما در این مورد چه حسی دارید؟

جامعه جمع گرا ایجاد امنیت می کند اما اعتماد را از بین می برد! the collectivist society produces security but destroys trust.

اعتماد شیوه اجتناب‌ ناپذیر زندگی اجتماعی و شرط اساسی برای یک جامعه سالم است. در رویکرد روان‌شناختی ـ اجتماعی منشأ اعتماد اجتماعی، در شخصیت افراد جستجو می‌شود.

تقویت «اعتماد اجتماعی»، برای تقویت هویت جمعی، انسجام و نظم در جامعه، ضروری است و به منزله مؤلفه ای پویا و درونزاد در کنش عمومی تاثیرگذار است.

اعتماد مفهوم کانونی در نظریات کلاسیک جامعه شناسی و نیـز محـور اصـلی تئوریهـای نـوین سرمایه اجتماعی و زمینه تعاملات و روابط اجتماعی است . در واقع مفهـوم اعتمـاد در دیـدگاه
صاحبنظران جامعه شناسی جایگاه ویژه ای دارد .

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.