دانلود جزوه آموزش پرایس اکشن استاد شیرالی

دانلود جزوه آموزش پرایس اکشن استاد شیرالی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
9MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
1423 بازدید
9,000 تومان 7,800 تومان٪13 تخفیف

دانلود جزوه آموزش پرایس اکشن استاد شیرالی

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست فایل pdf جزوه آموزش پرایس اکشن استاد شیرالی می باشد. این فایل شامل ۶۵ صفحه  مطالب بسیار ارزنده و مفید می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت مهر فایل خریداری و دانلود نمایید.

 دانلود جزوه آموزش پرایس اکشن استاد شیرالی

پرایس اکشن را می توان بعنوان یکی از مفاهیم پرطرفدار تریدری نام برد.

با دانستن نحوه بکارگیری آن می توان عملکرد در بازار را بهبود بخشید.

علاوه بر این، به کمک آن، عملکرد و نگاه به چارت پیشرفت زیادی خواهد داشت. به همین دلیل، در این مقاله به آموزش پرایس اکشن و نکات مهم آن می پردازیم.

آموزش پرایس اکشن: الگوهای مهم پرایس اکشن

شناخت الگوهای پرایس اکشن برای هرکسی که به کمک این روش به تحلیل نموداری هر بازار ازجمله بازار سهام، بازار فارکس، کالا و غیره می پردازد ضروری است. در غیر اینصورت، راه سختی را باید طی کرد. در ادامه ی آموزش پرایس اکشن ، به بررسی الگوهای مهم پرایس اکشن و نحوه معامله گری براساس آنها می پردازیم.

الگوی Exhaustion Bar

نام این الگو بیان کننده اتفاقات درحال وقوع است. درواقع، زمانی که گروهی بازار را در دست دارند، پس از مدتی خسته شده و توان خود را از دست خواهند داد. بنابراین، گروه مقابل وارد عمل شده و قدرت در دست آنها قرار می گیرد.

زمانی که فروشندگان فروشندگان خسته می شوند، خریداران وارد بازار شده و ابتکار عمل را بدست می گیرند. اینواضح است که وقتی خریداران خسته شوند، این فروشندگان هستند که قدرت در بازار را به دست خواهند گرفت.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.