دانلود جزوه تحقیق در عملیات ۲

دانلود جزوه تحقیق در عملیات ۲
نوع فایل
pdf
حجم فایل
1MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
475 بازدید
10,000 تومان 8,500 تومان٪15 تخفیف

دانلود جزوه تحقیق در عملیات ۲

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست فایل pdf جزوه تحقیق در عملیات ۲ می باشد. این فایل شامل ۱۶۶ صفحه جزوه بسیار ارزنده و مفید می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت مهر فایل خریداری و دانلود نمایید.

جزوه تحقیق در عملیات II

درس تحقیق در عملیات ۲ یکی از دروس محوری و مهم برای دانشجویان رشته های مهندسی صنایع و مدیریت خصوصاً مدیریت صنعتی می باشد. پژوهش عملیاتی (۲) (OR 2) به دلایل مختلف یکی از دروسی است که دانشجویان برای گذراندن آن معمولاً با چالش هایی در فرآیند یادگیری روبرو هستند.

جزوه تحقیق درعملیات II
( (شماره درس ۱۳۱۰۳۱۴

مقدمه

هر مسأله نیازمند تصمیم گیری را می توان به عنوان یکی از انواع مسأله های تحقیق در عملیات مطرح کرد.

امروزه روش های متعددی برای تصمیم گیری وجود دارد، ولی از آنجایی که تصمیم گیری سریع و صحیح می تواند مدیران را در اتخاذ راهکار هایی مناسب برای حل مشکلات شان یاری نماید، شاخه های گوناگونی در تحقیق در عملیات به وجود آمده است، که می توان از آن جمله به برنامه ریزی خطی با متغیر های گسسته (با نام های متداول برنامه ریزی شمار یا برنامه ریزی با اعداد صحیح)، برنامه ریزی پویا و نظریه صف اشاره کرد.
در این جزوه ابتدا برخی از مفاهیم پایه را مرور می کنیم. سپس به روش های فرموله کردن مسأله های برنامه ریزی با اعداد صحیح و روش های کلاسیک حل آن و در ادامه به روش برنامه ریزی پویا در حل
مسأله های برنامه ریزی می پردازیم و در نهایت نظریه صف ارائه می گردد.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.