دانلود جزوه تحلیل رفتار متقابل (نوفرویدیسم)

دانلود جزوه تحلیل رفتار متقابل (نوفرویدیسم)
نوع فایل
pdf
حجم فایل
717KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
436 بازدید
9,000 تومان 7,000 تومان٪22 تخفیف

دانلود جزوه تحلیل رفتار متقابل (نوفرویدیسم)

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست فایل pdf پاورپوینت جزوه تحلیل رفتار متقابل مطابق با کتاب اریک برن (نوفرویدیسم) می باشد. این فایل شامل ۵۶ صفحه بسیار ارزشمند و مفید می باشد . و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت مهر فایل خریداری و دانلود نمایید.

فایل جزوه تحلیل رفتار متقابل

تحلیل رفتار متقابل
راه های بسیاری برای شناخت خود وجود دارد. از آسانترین راه ها تحلیل رفتار متقابل است .
از اصول اساسی این مکتب این است که هرچند مسایل ناراحت کننده پیرامون ما وجود دارد، ولی ما می توانیم با آن مسایل برخوردی منطقی داشته و واکنشی درست و آگاهانه از خود بروز دهیم. در واقع با بکارگیری روش های ارائه شده سعی می کنیم عصبانی نشویم و دیگران را عصبانی نکنیم.

پس از آشنایی با تحلیل رفتار متقابل و شناسایی کارکردهای والد و بالغ و کودک با خودتان و دیگران بهتر کنار خواهید آمد و موفق خواهید شد نوعی خودشناسی عمیق را تجربه کنید. هدف، شناخت ساختار شخصیت خویش است تا بدانیم چرا در زندگی خود به شیوه ای خاص فکر، احساس و رفتار می کنیم.

سپس آن را به دلخواه خویش تغییر دهیم. به این ترتیب تحلیل رفتار متقابل به انسان ها کمک می کند تا تعادل در شخصیت را بشناسند و رفتار خود را بر اساس آن تنظیم کنند.

همان جایی که هستید نقطه آغاز است
با جستجوی خوشبختی، آن را نمی یابید بلکه باید کاری بکنید تا خوشبختی به سراغ شما بیاید. تغییر در انسان ها نیز همین طور است. به بیان دیگر برای بوجود آوردن تغییر درخود، فقط تصمیم به تغییر کافی نیست بلکه شما باید چیزهایی در مورد خود بیاموزید .

توانایی ها و موقعیت های خویش را شناخته و آن ها را باور داشته باشید. بعد ناگهان یک روز در می یابید که از وجود خود و دیگران لذت می برید. بحث و جدل های کمتری دارید، حالت های بد خود را کنترل می کنید، آرامش بیشتری دارید و از موفقیت لذت می برید.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.