قابل توجه کاربران گرامی: فایلی که ملاحظه می فرمایید pdf خلاصه درس مدیریت خدمات فناوری اطلاعات ITIL v3 استاد امینی که شامل ۵۷ صفحه مطالب درسی با ارزش با فرمت اصلی pdf بسیار دقیق و خوانا می باشد. شما می توانید این جزوه مفید و جامع را با بهترین کیفیت و کمترین قیمت از سایت مهرفایل خریداری و دانلود نمایید. گروه علمی مهرفایل مفتخر است که شما وب سایت مهرفایل را جهت تهیه خلاصه درس مدیریت خدمات فناوری اطلاعات ITIL v3 استاد امینی انتخاب نموده اید.
مدیریت خدمات فناوری اطلاعات ITIL v3 استاد امینی
استاندارد ITIL از سال ۱۹۸۰ و همزمان با غیرمتمرکز شدن مراکز داده و ایجاد معماریهای جغرافیایی متنوع ارائه شد.
این اقدامات باعث بروز ناهماهنگی در فرآیندها و استقرار آنها و درنهایت عملکرد ناسازگار یا غیر بهینه
خدمات فناوری اطلاعات در سازمانها شد و به همین دلیل، نیاز به وجود استانداری برای پیادهسازی خدمات فناوری اطلاعات ایجاد شد.
سازمان مرکزی کامپیوتر و مخابرات بریتانیا (CCTA) اهمیت خدمات IT بهعنوان یک سرویس و به کارگیری شیوههای
ثابت در کل چرخه عمر خدمات فناوری اطلاعات را درک کرد و بر همین مبنا، روش مدیریت زیرساخت فناوری اطلاعات
دولتی را توسعه داد. به این ترتیب، نسخه یک CCTA ITIL v1 در سال ۱۹۸۹ منتشر شد.
در سال ۲۰۰۰، CCTA به دفتر بازرگانی دولتی وارد شد و نسخه دوم ITIL (ITIL v2) را سال بعد منتشر کرد.
نسخه سوم استاندارد ITIL در سال ۲۰۰۷ پدیدار شد و در سال ۲۰۱۱، با بازخوردهای دریافت شده
از سمت کاربران و جامعه آموزشی و همچنین رفع خطاها و ناسازگاریهای موجود، بهروزرسانی شد.
دفتر کابینه بریتانیا و Capita PLC ، Axelos را در سال ۲۰۱۳ تشکیل دادند. ماموریت Axelos این است که
«با ارائه راهنماییهای عملی، محتوا و نکات استخراج شده از تجربیات دنیای واقعی و توسعه فرایندها، به کارایی بیشتر افراد و سازمانها کمک کند».
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.