دانلود خلاصه کتاب رفتار مصرف کننده تدوین استراتژی بازاریابی هاوکینز و کانی
قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست فایل pdf خلاصه کتاب رفتار مصرف کننده تدوین استراتژی بازاریابی هاوکینز و کانی ترجمه : دکتر احمد روستا ، عطیه بطیحایی می باشد. این فایل شامل ۳۷ صفحه مطالب بسیار ارزنده و مفید می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت مهر فایل خریداری و دانلود نمایید.
دانلود خلاصه کتاب رفتار مصرف کننده تدوین استراتژی بازاریابی هاوکینز و کانی
تعریف رفتار مصرف کننده
تصور عمومی بر این است که رفتار مصرف کننده، چگونگی خرید کالاها و خدمات توسط افراد می باشد،
اما در واقع رفتار مصرف کننده چیزی بیشتر از خرید کالاها و خدمات توسط افراد است. رفتار مصرف کننده را به طور کلی چنین تعریف می نمایند:
تصمیم نهایی مصرف کننده با توجه به اکتساب، مصرف و خلاص شدن از کالاها، خدمات، زمان و نظرات بخش های مختلف تصمیم گیری در یک دوره زمانی می باشد.
رفتار مصرف کننده شامل کالاها، خدمات، فعالیت ها و نظرات می باشد.
رفتار مصرف کننده تنها چگونگی خرید کالاها را شامل نمی شود، بلکه شامل استفاده از خدمات، فعالیت ها و عقاید نیز می باشد.
فعالیت هائی مانند مسافرت کردن، رفتن به دندانپزشکی، ثبت نام برای کلاسهای آموزشی و غیره همگی جزء مواردی هستند که رفتار مصرف کننده آنها را شامل می شود.
به این دلیل رفتار مصرف کننده شامل کالاها، خدمات، فعالیت ها و عقاید می باشد و تلاش های بازاریابی برای رفع نیازهای افراد پیشنهاد نامیده می شوند.
رفتار مصرف کننده تنها خرید را شامل نمی شود.
اگر چه حالت خرید برای بازاریابان بسیار مهم است، اما رفتار مصرف کننده تنها خرید را شامل نمی شود.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.