دانلود خلاصه کتاب مسئولیت و سازندگی جلد اول استاد صفائی حائری

دانلود خلاصه کتاب مسئولیت و سازندگی جلد اول استاد صفائی حائری
نوع فایل
pdf
حجم فایل
1MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
2219 بازدید
13,000 تومان 11,000 تومان٪15 تخفیف

دانلود خلاصه کتاب مسئولیت و سازندگی جلد اول استاد صفائی حائری

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست فایل pdf خلاصه کتاب مسئولیت و سازندگی جلد اول استاد صفائی حائری می باشد. این فایل شامل ۳۴۵ صفحه جزوه بسیار ارزنده و مفید می باشد. و در غالب فرمت pdf  تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت مهر فایل خریداری و دانلود نمایید.

قسمتهایی از متن فایل

مسئولیت و سازندگی

کتاب مسئولیت و سازندگی از مجموعه کتاب های استاد علی صفایی حائری ( عین . صاد ) است که موضوع کتاب از سری روش ها تربیتی است که در دو جلد جمع آوری شده است که در جلد اول این نوشته از مسؤولیت و زیربناهای آن ، تربیت و مفهوم آن ، مربی و ویژگی‌هایش ، روش تربیتی و شناخت ، جهان بینی اسلامی و … و در جلد دوم نیز روحیه‌های مختلف انسان بررسی شده‌ و روش‌های برخورد با هر روحیه نشان داده شده‌اند .

مسئولیت و سازندگی
حرف هایی برای گفتن …
با درک استعدادها
و شناخت نیازها
و در زمینه ی اعتقادهایم ، من به مسئولیت رسیدم .
مسئولیتی در برابر فقر و جنگ و جهل .
ضرورت این حادثه ها
و درک تنهایی

یکی از سؤالاتی که علاقمندان به اندیشه استاد علی صفایی بسیار می‌پرسند، این است که برای مطالعه آثار استاد آیا باید بر اساس برنامه و ترتیب خاصی پیش رفت یا خیر؟ در صورتی که پاسخ مثبت است این سیر را باید از کجا و چگونه شروع نمود. در پاسخ به این سؤال مهم، گفتگوهایی را با چند تن از شاگردان استاد انجام دادیم. نوشته حاضر، حاصل این گفتگوها در پاسخ به این سؤال است.

البته نکته‌ای که تمام اساتید روی آن تأکید داشتند و خود مرحوم استاد نیز در نوشته‌‌های خود به آن اشاره کرده‌اند، این بود که مطلوب آن است که ابتدا با گفتگو، نیازهای فرد، شناسایی و سؤالات او تنظیم و هدایت شوند؛

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.