دانلود سوالات آزمون طب مادر و جنین

دانلود سوالات آزمون طب مادر و جنین
نوع فایل
pdf
حجم فایل
321KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
307 بازدید
8,000 تومان 6,000 تومان٪25 تخفیف

دانلود سوالات آزمون طب مادر و جنین

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست فایل pdf سوالات آزمون طب مادر و جنین دانشگاه علوم پزشکی تبریز می باشد. این فایل شامل ۲۲ صفحه جزوه بسیار ارزنده و مفید می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت مهر فایل خریداری و دانلود نمایید.

سوالات آزمون طب مادر و جنین

طب مادر و جنین، یکی از رشته‌های فوق تخصصی در رشتهٔ زنان و زایمان است. اما متخصص طب مادر و جنین چه کسی است و چه کاری انجام می‌دهد؟ فرق این متخصص با پزشک زنان و زایمان یا ماما چیست؟

متخصص طب مادر و جنین یا پریناتولوژیست، یک متخصص زنان و زایمان است که در زمینهٔ بارداری‌های پرخطر آموزش دیده است. این متخصص بخشی از تیمی است که شامل متخصص زنان و زایمان، ماما، نئوناتولوژیست یا همان نوزادشناس، متخصص ژنتیک، پاتولوژیست مجرب جنین و متخصصان آزمایشگاهی و گاهی یک پزشک خانواده است که با همکاری هم اطمینان حاصل می‌کنند که خانم‌های تحت نظرشان در طول بارداری مراقبت‌‌های کامل و کافی دریافت می‌کنند.

برای جلوگیری از وقوع بیماری‌های مادرزادی و اختلالات جنین و بیماری‌های ژنتیکی و همچنین سایر موارد و بیماری‌های خاص در جنین، بهتر است قبل از باردار شدن به یک پزشک متخصص زنان زایمان و دارای فلوشیپ پریناتولوژی مراجعه کنید. مشاورهٔ پزشکی پیش از بارداری مهم‌ترین کاری است که می‌توانید قبل از باردار شد و به ویژه برای پیشگیری از وقوع بیماری‌های ارثی انجام دهید.

بیماری‌های فشار خون، عفونت و خونریزی از مهم‌ترین عوامل مرگ و میر مادران در دوران بارداری محسوب می‌شود، چون متأسفانه بیشتر زنان بیمار یا دچار مشکلات خاص، تازه بعد از باردار شدن به پزشک مراجعه می‌کنند.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.