دانلود فایل پاورپوینت سبک زندگی سالم

دانلود فایل پاورپوینت سبک زندگی سالم
نوع فایل
ppt
حجم فایل
9MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
1091 بازدید
10,000 تومان 8,000 تومان٪20 تخفیف

دانلود فایل پاورپوینت سبک زندگی سالم

دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر پاورپوینت سبک زندگی سالم می باشد. این فایل شامل ۵۹ اسلاید قابل ویرایش بسیار مفید و ارزنده می باشد و در قالب فرمت ppt برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرارداده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری و دانلود نمایید.

دانلود فایل پاورپوینت سبک زندگی سالم

سبک زندگی، سبک زندگی سالم

مفهوم سبک زندگی متکی بر این ایده است که افراد به طور معمول الگوی قابل تشخیصی از رفتار را در زندگی روزانه خود به نمایش می گذارند.

واژه سبک زندگی سالم ناشی از این ایده است که الگوی زندگی روزانه افراد می تواند به عنوان سالم یا غیرسالم مورد داوری قرار گیرد.

زندگی سالم، زندگی متعادلی است که در آن هر فرد به طور آگاهانه رفتارهای سالم را انتخاب می کند البته مجموعه این انتخاب ها، متأثر از عوامل زیادی است.

سبک زندگی من، شما، دیگران؛ سلامت من، شما، دیگران

قانع کردن مردم به اینکه سلامت یک ثروت است و ایجاد انگیزه برای زندگی سالم، فرآیندی پیچیده است. در واقع باید دید که برای ترغیب مردم در سالم زیستن و حفظ و ارتقای سلامت، چه باید کرد؟

مهم ترین موانع رعایت سبک زندگی سالم، شامل نحوه تعریف و پذیرش مفهوم آن و نیز توان افراد (به ویژه اقشار با وضعیت اقتصادی و اجتماعی پایین) برای  رعایت یک سبک زندگی سالم است.

باید به کاهش تنش بین نقش مسوولیت فردی (من برای سالم زیستن چه باید بکنم) و مسوولیت اجتماعی (ما برای سالم زیستن چه باید بکنیم، من برای سلامت آنچه که در اطرافم رخ می دهد، چه باید بکنم) افراد توجه شود.

شرایط، جریان و شانس های زندگی

سبک زندگی افراد محصول ترکیبی از انتخاب ها، شانس ها و منابع در اختیار آنها می باشد.

شرایط زندگی با منابع، جریان زندگی با الگوی رفتاری، سبک زندگی با الگوی اداره زندگی و شانس های زندگی با احتمال تطابق ساختاری سبک زندگی و شرایط زندگی در ارتباط است.

شرایط محیطی(فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی،…) محیط زندگی افراد، از مهم ترین عوامل تعیین کننده سبک زندگی آنها است.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.