دانلود پاورپوینت آشنایی با مقاله و مقاله نویسی

دانلود پاورپوینت آشنایی با مقاله و مقاله نویسی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
353KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
323 بازدید
10,000 تومان 8,000 تومان٪20 تخفیف

دانلود پاورپوینت آشنایی با مقاله و مقاله نویسی

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست فایل پاورپوینت آشنایی با مقاله و مقاله نویسی می باشد. این فایل شامل ۴۰ اسلاید قابل ویرایش و بسیار ارزنده و مفید می باشد. و در غالب فرمت ppt تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت مهر فایل خریداری و دانلود نمایید.

دانلود پاورپوینت آشنایی با مقاله و مقاله نویسی

انگیزه های نگارش:

۱- کسب رضایت خداوند :ابن خلدون جامعه شناس مسلمان می گوید :شیفته آن بش که دست ها و انگشتان تو مطالب سودمند و نیکی بنویسند که در این دنیای فریبنده یادگاری نیک از تو به جا ماند .( ابن خلدون ، ۱۳۳۹ )

۲- تبدیل دانش شخصی به دانش اجتماعی :انسان علاقه مند به ارتباط است . مایل است که از آراء و اندیشه های دیگران آگاه شود و دیگران را نیز از نیات درونی خود مطلع نماید . لذا اندیشه های خلوت مؤلف به عنصری اجتماعی که می تواند مورد نقادی قرار گیرد و پیامد آن بستر لازم برای حاکم شدن بینش صحیح و عمیق در جامعه علمی کشور فراهم خواهد شد .

۳ – تملک یا شخصی کردن دانش
چنین انگیزه ای بیش از آنکه در جهت اجتماعی کردن اندیشه ها و آراء فردی باشد ، به شهادت طلبیدن جامعه برای اخذ تایید مالکیت فردی آن اندیشه است و بیش از آنکه انتفاع جامعه علمی مد نظر باشد انتفاع فردی مورد نظر است .

۴- تنازع بقا / ارتقاء بالاتر علمی
حیات علمی اعضای آموزشی و پژوهشی مجامع و به تبع آن حیات علمی رشته ها و حوزه های علمی آنها وابسته به کم و کیف نوشته هایی می باشد که تولید و عرضه می کنند . شعار”بنویس و زنده بمان“ در واقع بیان و جلوه دیگری از انگیزه تنازع بقاست .( حری ، ۱۳۸۰ )

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.