دانلود پاورپوینت جوشکاری فراصوتی

دانلود پاورپوینت جوشکاری فراصوتی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
3MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
372 بازدید
9,000 تومان 7,800 تومان٪13 تخفیف

دانلود پاورپوینت جوشکاری فراصوتی

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست فایل پاورپوینت جوشکاری فراصوتی می باشد. این فایل شامل ۲۹ اسلاید قابل ویرایش و بسیار ارزنده و مفید می باشد. و در غالب فرمت ppt تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت مهر فایل خریداری و دانلود نمایید.

دانلود پاورپوینت جوشکاری فراصوتی

موج التراسونیک بطور طبیعی بخشی از صدای خفاشها را تشکیل می دهد حدود ۱۳۰ سال پیش شخصی به نام Rodolphkoling  توانست ارتعاشات التراسونیک را تولید نماید .

این علم در طی جنگ جهانی اول برای مواجه با زیر دریایی هایی که نیرو دریایی فرانسه را تهدید می کرد توسط پرفسور P.Langevin پیشرفت زیادی کرد .

تعریف جوشکاری :

جوشکاری عبارتست از اتصال دو قطعه فلزی یا غیر فلزی به یکدیگر در اثر عوامل خارجی مثل حرارت و فشار که امروزه به صورت یک علم پیشرفته در آمده است .
هدف آن اتصال دایمی مواد مهندسی ( فلز ،سرامیک ، پلیمر ،کامپوزیت ) به یکدیگر است به گونه ای که خواص اتصال برابر خواص ماده پایه باشد .

جوشکاری حالت جامد :

دسته ای از فرآیند های جوشکاری هستند که در آنها عمل جوشکاری بدون ذوب شدن لبه ها انجام می شود .در واقع لبه های تحت فشار با حرارت یا بدون حرارت در همدیگر له می شوند .

انواع فرآیند های جوشکاری حالت جامد :

۱- جوشکاری  غلتکی
۲- جوشکاری  نفوذی
۳- جوشکاری فشاری
۴- جوشکاری آهنگری
۵- جوشکاری  انفجاری
۶- جوشکاری فراصوتی
۷- جوشکاری اصطکاکی

جوشکاری فراصوتی :

بطور موثر برای جوشکاری فلزات هم جنس وغیر هم جنس وهمچنین غیر فلزات با طرح اتصال روی هم استفاده می شود .

در این روش نوسانهای فرکانس بالا سبب متلاشی شدن اتم های فلزی و یا مولکولها ودر نهایت دستیابی به یک اتصال مکانیکی می شود . قسمت هایی که باید به یکدیگر جوش داده شوند زیر فشار روی هم نگه داشته شده وتحت ارتعاشات التراسونیک با فرکانس ۲۰تا۷۰ کیلو هرتز قرار می گیرند .

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.