دانلود پاورپوینت سازمانهای یادگیرنده (مدیریت)

دانلود پاورپوینت سازمانهای یادگیرنده (مدیریت)
نوع فایل
ppt
حجم فایل
326KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
382 بازدید
7,000 تومان 5,000 تومان٪29 تخفیف

دانلود پاورپوینت سازمانهای یادگیرنده (مدیریت)

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست فایل پاورپوینت سازمانهای یادگیرنده (مدیریت) می باشد. این فایل شامل ۱۲ اسلاید قابل ویرایش و بسیار ارزنده و مفید می باشد. و در غالب فرمت ppt تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت مهر فایل خریداری و دانلود نمایید.

مقدمه:

  • در عصر حاضرباتوجه به پیشرفتهای علم و فناوری و رشد تکنولوژی دانشمندان دریافتند که یادگیری رمز اساسی بقا و پایداری  در سیستم رقابتی تجارت جهانی است.
  • تجربیات گذشته نشان می دهد که در هزاره سوم موفق ترین سازمان ها آن هایی هستند که در زمره سازمان های یادگیرنده قرار می گیرند . سازمان یادگیرنده یک نظریه جدیدمدیریتی است که پیتر سنگه از اساتید دانشگاه MIT درسال ۱۹۹۱ آن را ارائه کرده است.

تعریف سازمان یادگیرنده

سازمان یادگیرنده،سازمانی است که دارای توانایی ایجاد،کسب و انتقال دانش است و رفتار خودش راطوری تعدیل میکند که منعکس کننده دانش و دیدگاه های جدید باشد.

ﺳﺎزﻣﺎن ﻳﺎدﮔﻴﺮﻧﺪه ﺳﺎزﻣﺎﻧﻲ اﺳﺖ ﻛﻪ در آن ﻳﺎدﮔﻴﺮی، ﻧﻴﺎز ﻫﻤﻴﺸﮕﻲ ﻛﻠﻴﻪ ﻛﺎرﻛﻨﺎن ﺗﻠﻘﻲ ﻣـﻲ  ﺷـﻮد و در  آن ﺿﻤﻦ ﺗﺎﻛﻴﺪ ﺑﺮ آﻣﻮﺧﺘﻦ ﭼﮕﻮﻧﻪ آﻣﻮﺧﺘﻦ و ﺟﺬب وﺗﻮزﻳﻊ داﻧﺶ ﻧﻮ، ﺑﻪ ﺧﻠﻖ و ﺗﻮﻟﻴﺪ اﻃﻼﻋﺎت و داﻧﺶ ﺟﺪﻳﺪ وﻣﻮرد ﻧﻴﺎز ﭘﺮداﺧﺘﻪ ﻣﻲ ﺷﻮد و ﺗﻤﺎﻣﻲ اﻳﻦ داﻧﺶ ﻫﺎ در رﻓﺘﺎر و ﻋﻤﻠﻜﺮدﻫﺎ ﻣﺘﺠﻠﻲ ﻣﻲ ﮔﺮدﻧﺪ(ﻗﻬﺮﻣﺎﻧﻲ۱۳۸۳)

سازمان یادگیرنده از دیدگاه سنگه:

سازمان یادگیرنده سازمانی است که در آن افراد افکار قدیمی خود را کنار بگذارند مدل های ذهنی، یاد بگیرند که چگونه از یکدیگر بیاموزند قابلیت های شخصی، بدانند که سازمانشان چگونه کار می کند تفکر سیستمی(، برنامه ای راطراحی کنند که همه اعضا بر آن توافق دارند )آرمان مشترک( و سپس به منظور نیل به آن آرمان با یکدیگر تلاش کنند یادگیری تیمی

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.