دانلود پاورپوینت خلاصه کتاب روابط متقابل شهر و روستا با تاکید بر ایران

دانلود پاورپوینت خلاصه کتاب روابط متقابل شهر و روستا با تاکید بر ایران
نوع فایل
ppt
حجم فایل
7MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
419 بازدید
14,000 تومان 12,000 تومان٪14 تخفیف

دانلود پاورپوینت خلاصه کتاب روابط متقابل شهر و روستا با تاکید بر ایران

دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر پاورپوینت خلاصه کتاب روابط متقابل شهر و روستا با تاکید بر ایران می باشد. این فایل شامل ۱۴۸ اسلاید قابل ویرایش بسیار مفید و ارزنده می باشد و در قالب فرمت ppt برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرارداده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری و دانلود نمایید.

دانلود پاورپوینت خلاصه کتاب روابط متقابل شهر و روستا با تاکید بر ایرا ن

-اهمیت بررسی و مطالعات شهر و روستا

به منظور درک مسائل شهر گرایی ،پیدایش راه حلهای مناسب جهت برقراری یک روند توسعه متعادل شهری و روستایی و متناسب بــا امکانات موجود ناحیه ای ، کشوری و حل مسائل مهاجرت روستاییان به شهرها

انجام پژوهشایی در این زمینه

چه در مناطق شهری و چه در مناطــق روستایی ما را برای درک و فهم پدیده واقعی که امروز با آن مواجه هستیم کمک خواهـد کرد و از اختلاف شدید مزایای اقتصادی ، اجتماعی شهر و روستا که در حال حاضر روبه افزایش است خواهــد کاست .

از سوی دیگر شهرنشینی امروزه به یکی از پیچیده ترین فضاهای کالبدی و عملکردی تبد یل شده است. اینکه شهرها چگونه پا می گیرند بر اساس چه روابطی به حیات خود ادامه می دهند

نیروی محرکه پویایی عظیم آنها چیست؟ عوامل محیطی و جغرافیایی در مکان یابی آنها تا چه حد موثر بوده است. از جمله پرسشهایی است که تنها به طور جسته گریخته مورد بررسی قرار گرفته است .

در پیدایش و شکل گیری شهرهای  شرقی در خاور میانه بطور عام وایران بطور خاص عوامل متعددی چون عوامل سیاسی ، اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی با اتکا به شرایط مساعد محیط طبیعی نقش موثری داشته است .

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.