دانلود پاورپوینت سیستم مدیریت تولید به هنگام

دانلود پاورپوینت سیستم مدیریت تولید به هنگام
نوع فایل
ppt
حجم فایل
290KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
397 بازدید
10,000 تومان 8,000 تومان٪20 تخفیف

دانلود پاورپوینت سیستم مدیریت تولید به هنگام

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست فایل پاورپوینت سیستم مدیریت تولید به هنگام می باشد. این فایل شامل ۴۰ اسلاید قابل ویرایش و بسیار ارزنده و مفید می باشد. و در غالب فرمت ppt تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت مهر فایل خریداری و دانلود نمایید.

چکیده

لازمه رقابت در دنیای تولید کنونی بهره گیری از تمام فنون، ابزارها و ایده های جدید ناب است. در نیمه دوم قرن بیستم، تولید کنندگان جهان با رقبایی جدید مواجه شدند که با نیمی از سرمایه و امکانات لازم، محصولات را با کیفیتی بهتر ،تنوعی بیشتر و با قیمیت پایین تر به بازار جهانی عرضه می کردند.

یکی از این تکنیک های جدید تولید ناب است که بر خواسته از صنعت خودروسازی است. با توجه به این که صنعت خودروسازی یک صنعت مادر و به تعبیری (صنعت صنعتها) محسوب می شود و از طرف دیگر با لحاظ کردن پتانسیل های عظیم و اهمیت صنعت خودروسازی در زمینه توسعه و اشتغال زایی،اجرای موفق اصول ناب در این صنعت منجر به افزایش چشمگیر توان رقابتی تولید کنندگان داخلی با به رهگیری از ویژگیهای تولید ناب در کاهش مداوم هزینه ها وقیمتها می شود که طبعأ به دیگر صنایع نیز سرایت خواهد کرد.

قرن بیستم شاهد دو انقلاب در صحنه تولید بود. انقلاب اول را پس از جنگ جهانی اول هنری فورد و آلفرد اسلون پی ریزی کردند که منجر به ظهور تولید انبوه و پایان عصر تولید صنعتی (تولید دستی) شد و انقلاب دوم توسط ((تاایچی اهنو)) در شرکت خودرو سازی تویوتا صورت گرفت که با محوریت حذف اتلاف، اتمام عصر تولید انبوه و زایش تولید ناب را در پی داشت.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.