فایل جامع پاورپوینت آموزش مقدماتی نرم افزار Access

فایل جامع پاورپوینت آموزش مقدماتی نرم افزار Access
نوع فایل
PPT
حجم فایل
298KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
812 بازدید
8,000 تومان 6,000 تومان٪25 تخفیف

فایل جامع پاورپوینت پاورپوینت آموزش Access

دانشجویان و کاربران گرامی: فایل حاضر پاورپوینت آموزش مقدماتی نرم افزار Access می باشد. این فایل پاورپوینت شامل ۱۵ اسلاید مفید و سودمند و قابل ویرایش می باشد که در قالب فرمت  ppt  حاضر و در دسترس شما عزیزان قرارداده شده است . امیدواریم که مفید بوده و مورد استفاده شما عزیزان واقع گردد .در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری و دانلود نمایید.

فایل پاورپوینت آموزش Access

اکسس برنامه‌ی بانک اطلاعاتی (پایگاه داده‌ها) است و بانک اطلاعاتی مجموعه‌ای از اطلاعات است که به مرور زمان وارد سیستم شده‌اند و این داده‌ها وقتی پایگاه داده نامیده می‌شوند که به هم مرتبط باشند و با همدیگر کار کنند و شما امکان دسترسی، گردآوری و گزارش‌گیری از داده‌ها را دارید. بنابراین یک کتاب درست است که مجموعه‌ای از داده‌هاست، اما چون این داده‌ها با هم کار نمی‌کنند، پایگاه داده به حساب نمی‌آید.
به طور علمی‌تر، اکسس، سیستم مدیریت پایگاه داده‌ها (DB یا database) یا بانک اطلاعاتی رابطه‌ای است. دفترچه‌ی تلفن یا برنامه‌ی ۱۱۸ نوعی DB محسوب می‌شود.
در دیتابیس‌های اکسس حجم زیادی از اطلاعات نگهداری می‌شود که ممکن است گاهی به پاره‌ای از آن‌ها نیاز باشد. برای نمونه در دانشگاهی که تعداد زیادی دانشجو دارد، هر دانشجو اطلاعات فراوانی دارد، از جمله نام و نام خانوادگی، نام پدر، تاریخ تولد و …، از لحاظ درسی با رشته، ترم، تعداد واحد، سهمیه و … با آموزش سر و کار دارد، از لحاظ خوابگاه و وام و … با تعاون سر و کار دارد، از لحاظ مالی در زمینه‌ی سرویس، ژتون، خوابگاه و … با حسابداری و به همین ترتیب. گاهی لازم است مثلاً اسامی افرادی که متولد ۱۳۷۰ تا ۱۳۷۸، دختر، دانشجوی رشته‌ی معماری و دارای معدل ترم دومِ بالای ۱۸ هستند، برای منظور خاصی جدا شود. در اینجا از اکسس استفاده می‌شود.
گاهی لازم است گزارشی از شغل پدر دانشجویان مشروطی ترم آخر داشته باشیم و ببینیم آیا رابطه‌ای بین این دو وجود دارد یا خیر، باز هم از اکسس استفاده می‌شود. به طور کلی اکسس برای دستیابی به اطلاعات پراکنده به کار می‌رود.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.