پاورپوینت سیستم تولید به موقع

پاورپوینت سیستم تولید به موقع
نوع فایل
PPT
حجم فایل
95KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
485 بازدید
8,000 تومان 6,000 تومان٪25 تخفیف

پاورپوینت سیستم تولید به موقع

دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر پاورپوینت سیستم تولید به موقع  می باشد .این فایل شامل ۲۶ اسلاید قابل ویرایش بسیار مفید و ارزنده می باشد و در قالب فرمت ppt برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرارداده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد.برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری و دانلود نمایید.

پاورپوینت سیستم تولید به موقع

سیستم تولید به موقع (just in time) یکی از پیشرفته ترین سیستم های برنامه ریزی است. سیستم تولید به موقع که نخستین بار توسط تانیچی اونو در شرکت تویوتا به کار گرفته شد.

از فواید این سیستم می توان به کاهش قابل توجه کار در جریان ساخت٬زمان تحویل محصول به مشتری٬فضای مورد نیاز٬ضایعات٬ضایعات دورریز و دوباره کاری٬ افزایش در بهره وری٬بهبود روابط با عرضه کنندگانی که بهتر و موفق تر هستند و نیروی کار دارای انگیزه٬راضی و با نشاط تر اشاره کرد.

تولید به موقع یک فلسفه ی مدیریت ژاپنی است که از اوایل دهه ی ۱۹۷۰در بسیاری از موسسات تولیدی ژاپن مورد استفاده قرار گرفت.این فلسفه نخستین بار توسط تائیچی اونو در به عنوان براورده ساختن خواسته ی مشتری با حداقل تاخیر معرفی و به کار گرفته شد.به همین دلیل٬ تائیچی اونو اغلب پدر سیستم تولید بهنگام نامیده می شود.

سیستم تولید به موقع تنها زمانی موفق خواهد شد که هر فرد در سازمان در اجرای آن مشارکت داشته باشد و کارخانه و فرایندها برای حداکثر ستانده و بهره وری سازماندهی شوند و برنامه های کیفیت تولید برای براورده ساختن تقاضای واقعی زمان بندی گردند.

تولید به موقع شامل اجزایی است که باید با هم ادغام شوند تا به صورت هماهنگ جهت دستیابی به اهداف JIT عمل نمایند.

عناصر تولید به موقع:

۱-مشارکت کارکنان
۲-کارخانجات
۳-سیستم ها

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.