فایل جزوه آموزش نصب ویندوز با فلش

فایل جزوه آموزش نصب ویندوز با فلش
نوع فایل
pdf
حجم فایل
215KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
510 بازدید
6,000 تومان 4,500 تومان٪25 تخفیف

 فایل جزوه آموزش نصب ویندوز با فلش

دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر pdf جزوه آموزش نصب ویندوز با فلش می باشد. این فایل شامل ۷ صفحه جزوه بسیار مفید و ارزنده می باشد و در قالب فرمت pdf برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرارداده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری  و دانلود نمایید.

فایل جزوه آموزش نصب ویندوز با فلش

اول از همه ببینیم نصب ویندوز از فلش چه مزایایی نسبت به نصب‌های معمولی و از روی DVD دارد. مهم‌ترین مزیت سرعت عمل است. نصب ویندوز با فلش بسیار بسیار سریع‌تر از حالت عادی است. مخصوصاً اگر از فلش‌های USB.3 استفاده کنید. این روش در حدی سریع است که کمتر ۱۰ دقیقه نصب ویندوز تمام می‌شود! مزیت دیگر کمتر شدن احتمال بروز خطا در فرآیند نصب است. خیلی وقت‌ها نصب ویندوز با DVD ناتمام می‌ماند. دلیلش هم می‌تواند خوانا نبودن DVD یا مشکل درایو نوری دستگاه باشد. درصورتی که این مشکلات با فلش خیلی کمتر بوجود می‌آید و می‌توانید نصب مطمئنی داشته باشید.

برای نصب ویندوز از روی فلش ابتدا نیاز است که فلش خود را به یک فلش بوتیبل تبدیل کنیم. تنها کپی کردن فایل های موجود در دیسک و یا کپی کردن فایل های دانلود شده روی فلش، چاره ساز نبوده و شما با استفاده از آن قادر به نصب ویندوز نخواهید بود.

راه ها و روش های زیادی برای ساخت فلش بوتیبل (Bootable) وجود دارد که ساده ترین روش آن استفاده از نرم افزارهایی است که برای این امر طراحی شده اند. نرم افزارهایی همچون Rufus ، YUMI و حتی Daemon Tools قادر به ساخت فلش های بوتیبل می باشند که ساده ترین آن ها و پرکاربردترین شان نرم افزار Rufus می باشد.

برای اینکار در ابتدا به بسته نصبی بصورت ISO Image نیاز است.

اولین راه این است که بسته نصبی ویندوز را دانلود کرده و آن را در درایو مجازی فراخوانی کنیم. و یا راه دوم راهی بهتر و آسان تر این که دی وی دی (DVD) ویندوز را داخل دی وی دی رایتر کامپیوتر گذاشته و با نرم افزار نرو (NERO) و یا پاور ایزو (PowerISO) ازمحتویات دی وی دی ویندوز ایمیج بگیرید.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.