فایل جزوه اتومکانیک تعمیر کار اتومبیل های سواری بنزینی درجه ۲

فایل جزوه اتومکانیک تعمیر کار اتومبیل های سواری بنزینی درجه ۲
نوع فایل
pdf
حجم فایل
2MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
382 بازدید
12,000 تومان 10,500 تومان٪13 تخفیف

فایل جزوه اتومکانیک تعمیر کار اتومبیل های سواری بنزینی درجه ۲

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست فایل pdf جزوه اتومکانیک تعمیر کار اتومبیل های سواری بنزینی درجه ۲ می باشد. این فایل شامل۱۶۹ صفحه جزوه تایپ شده بسیار ارزشمند و مفید می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت مهر فایل خریداری و دانلود نمایید.

فایل جزوه اتومکانیک تعمیر کار اتومبیل های سواری بنزینی درجه ۲

توجه: توضیح زیر خارج از متن فایل می باشد.

تعمیرکاران یا متخصصین مکانیک خودرو از ابزارهایی استفاده میکنند که برای انجام بیشتر کارهای اتومبیل به برخی از آن ها نیاز خواهید داشت.

جعبه ابزار ساده خودرو شما میتواند شامل پیچ گوشی دوسو و چهارسو، چند سایز آچار، انبردست و انبر قفلی باشد. به علاوه به یک جک، مقداری روغن موتور و روغن ترمز .

برای تعمیر اتومبیل لازم نیست تمام قطعات را از پیش تهیه نمایید؛ هر زمان که نیاز باشد میتوانید به فروشگاه های لوازم یدکی مراجعه نموده و قطعه مورد نیاز را خریداری نمایید. بهتر است یک نسخه از دفترچه راهنمای اتومبیل خود نیز تهیه کنید؛ با این کار خواهید دانست هر قطعه دقیقا در کدام قسمت اتومبیل قرار گرفته است و احتمالا ساده ترین روش را برای تعویض برخی قطعات خواهید دانست.

دفترچه راهنما باید با مدل و سال تولید خودرو یکسان باشد. ممکن است خودروهای یکسان در سال های مختلف و مدل های مختلف تفاوت هایی داشته باشند و این تفاوت به قیمت تلف شدن کلی زمان و انرژی خواهد بود، بهتر است از دفترچه های راهنمای عمومی استفاده نکنید.

در مواقع ضروری چه کاری انجام دهیم :

اگر باتری خودرو خالی شد چه کاری باید انجام دهیم؟

در این صورت لازم نیست با امداد خودرو تماس بگیرید و مجبور شوید با کمک جرثقیل تا تعمیرگاه بروید؛ با همین اطلاعات اندک تا میزان زیادی در زمان و هزینه صرفه جویی خواهد شد.

به خصوص اینکه در مورد ماشین های مدل بالاتر این هزینه ها ممکن است خیلی زیاد باشد. کمی وقت صرف کنید و پیش از آنکه چنین مشکلاتی پیش بیاید کمی خود را با ماشین و نحوه کارکرد آن آشنا سازید.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.