فایل جزوه درس میدانها و امواج دکتر نسرین امیری

فایل جزوه درس میدانها و امواج دکتر نسرین امیری
نوع فایل
pdf
حجم فایل
6MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
567 بازدید
11,000 تومان 9,000 تومان٪18 تخفیف

فایل جزوه درس میدانها و امواج دکتر نسرین امیری

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست فایل pdf جزوه درس میدانها و امواج دکتر نسرین امیری می باشد. این فایل شامل ۱۴۶ صفحه جزوه بسیار ارزشمند و مفید می باشد. و در غالب فرمت pdfتهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت مهر فایل خریداری و دانلود نمایید.

دانلود جزوه درس میدانها و امواج دکتر نسرین امیری

مقدمه
مطالبی که در پیشِ رو دارید جزوهی درس میدان و امواج است.

که برای بهره برداری دانشجویان و به منظور تسهیل در یادگیری و نکته برداری در کلاس درس تهیّه گردیده است. این جزوه حاوی مطالب اصلی درس همراه با مثالها و نمونه سوالات امتحانی است که البته نکات ریزتر و مثال های اضافه باید در کلاس و توسط دانشجو یادداشت شود.

لازم به ذکر است که مطالعه تنها این جزوه برای فهم و یادگیری کامل درس و اخذ نمره خوب کافی نیست و دانشجو باید حتماً به مراجع معرفی شده مراجعه نماید و مطالعات تکمیلی داشته باشد. این نوشتار نسخه اصلاح شده جزوه پیشین است و تا حد زیادی اشکالات و نواقص نسخه پیشین برطرف شده است .

میدان و امواج یکی از گرایش‌های رشتهٔ مهندسی مخابرات است. علم میدان به بررسی میدان‌های الکتریکی و مغناطیسی در محیط‌ های مختلف می‌پردازد. از جمله مباحث آن می‌توان به مایکروویو، آنتن، مدارهای فعال، الکترومغناطیس و … اشاره کرد. با استفاده از این علم مهندسان تلاش می کنند برای انتقال امواج از نقطه ای به نقطه دیگر مناسب ترین ابزارها را طراحی کنند.

در این گرایش مهندسان با ارسال، انتشار و دریافت امواج الکترومغناطیسی از طریق یک کانال مخابراتی که می‌تواند فضای آزاد در مخابرات بی سیم و یا یک فیبر نوری در مخابرات نوری باشد و با فرستنده و گیرنده که می‌تواند یک آنتن ماهواره در مخابرات ماهواره‌ای و یا یک مدار الکترونیکی در مخابرات فیبر نوری باشد سروکار دارند.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.