فایل پاورپوینت سوء رفتار با زنان

فایل پاورپوینت سوء رفتار با زنان
نوع فایل
ppt
حجم فایل
1MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
447 بازدید
9,000 تومان 7,500 تومان٪17 تخفیف

فایل پاورپوینت سوء رفتار با زنان

دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر پاورپوینت سوء رفتار با زنان می باشد. این فایل شامل ۳۸ اسلاید قایل ویرایش بسیار مفید و ارزنده می باشد و در قالب فرمت ppt برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرارداده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری و دانلود نمایید.

فایل پاورپوینت سوء رفتار با زنان

خشونت بر مبنای جنسیت به عنوان یکی از اصلی ترین موارد  نقض حقوق زنان و نقض حقوق عام بشر تلقی می شود . خشونت علیه زنان حق برخورداری ایشان را از آزادی ها و آسودگی ها بنیادین سلب می کند . این صورت از تجاوز به حقوق انسانی به هر فعل خشونت اطلاق می شود که به آسیب دیدگی یا رنج جسمانی ،جنسی یا روانی زنان منتهی می گردد.

زنان و دختران در همه جوامع و در همه سطوح اجتماعی و اقتصادی در معرض سوء استفاده بهره کشی و  آزار جسمانی و روانی و جنسی قرار دارند. خشونت علیه زنان در جوامع دارای  ریشه های عمیق تاریخی ،فرهنگی ، مذهبی واقتصادی است که در نهاد افراد جامعه درونی شده است.

.۱ هر عمل، خط مشی یا نگرشی که موجب صدمۀ روحی و جسمی در زنان شود تجاوز نامیده می شود. بر این اساس ، تجاور می تواند به وسیله یک فرد، گروه، موسسه یا اجتماع بر علیه حقوق زنان انجام گیرد.

.۲ سازمان ملل در سال ۱۹۹۳ خشونت را هر رفتار خشن وابسته به جنسیتی که موجب آسیب جسمی، جنسی یا روانی گردد تعریف کرده است.

انواع سوء رفتار:

.۱سوء رفتاربدنی: سوءرفتار بدنی یا ضرب و جرح یکی از آشکارترین نمونه های خشونت است که زنان با آن مواجه هستند. متاًسفانه بعضی فرهنگ ها کتک خوردن ازمرد را پذیرفته وحتی آن را به نوعی حق مرد می دانند زیرا همیشه این تصور وجود داشته است که زن جزو مایملک مرد است بنابراین او حق دارد ومی تواند هرگونه که بخواهد با زن برخورد کند که شامل هرگونه اقدام برای آسیب رساندن ،ترساندن یا کنترل روحی همسربرای مثال سیلی زدن،ضرب وشتم،پرتاب کردن اشیاءبه سمت همسر،سوزاندن اندام هاو…

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.