فصل نهم نظریه های شخصیت نظریه نیازهای نابهنجار کارن هورنای

فصل نهم نظریه های شخصیت نظریه نیازهای نابهنجار کارن هورنای
نوع فایل
pdf
حجم فایل
577KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
394 بازدید
8,000 تومان 5,800 تومان٪28 تخفیف

 فصل نهم نظریه های شخصیت نظریه نیازهای نابهنجار کارن هورنای

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست فایل pdf جزوه فصل نهم کتاب نظریه های شخصیت نظریه نیازهای نابهنجار کارن هورنای (نظریه روان کاوی اجتماعی) می باشد. این فایل شامل ۱۷ صفحه جزوه بسیار ارزشمند و مفید می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت مهر فایل خریداری و دانلود نمایید.

جزوه فصل نهم نظریه های شخصیت نظریه نیازهای نابهنجار کارن هورنای

کوتاه و خواندنی در مورد زندگی نامه کارن هورنای
کارن هورنای در سال ۱۳۸۸۵ میلادی در آلمان به دنیا آمد و در سال ۱۹۵۲ میلادی در آمریکا فوت کرد. او در اصل از پیروان فروید بود ولی بسیاری از نظریات او را تغییر داد. (سعید شاملو ، ۱۳۹۵)

بلانو هورنای تحصیلات پزشکی را در برلن به پایان رسانید.  و در همانجا به روان کاوی علاقه ییدا کرد و چهار سال در بیمارستان روانپزشکی آن شهر به کار اشتغال داشت. وی کارهایش را به عنوان اصلاح کننده و بسط دهنده نظام فروید و نه مخالف با او توصیف می کند.

پس از آن به روان کاوی پرداخت و دو سال در موسسه روان کاوی برلن تدریس کرد.در ۱۹۳۲ دعوتی را که از او برای رفتن به آمریکا شده بود پذیرفت و به آن آنجا رفت و بقیه عمر را در آن کشور به تدریس و تحقیق و تالیف پرداخت.

هورنای در بیان نظریات خود درباره ی شخصیت. نخست از فروید ستایش می کند و خود را مدیون او اعلام می دارد. یدرش ناخدای کشتی و مردی مذهبی و کج خلق و از مادرش که زنی روشنفکر و سر زنده بود چند سالی مسن تر بود. یدرش قیافه و هوش او را پیوسته تحقیر می کرد.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.