پاورپوینت آموزش مفاهیم بنیادی و مباحث تخصصی در مشاوره

پاورپوینت آموزش مفاهیم بنیادی و مباحث تخصصی در مشاوره
نوع فایل
ppt
حجم فایل
3MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
429 بازدید
9,000 تومان 7,000 تومان٪22 تخفیف

پاورپوینت آموزش مفاهیم بنیادی و مباحث تخصصی در مشاوره

دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر پاورپوینت آموزش مفاهیم بنیادی و مباحث تخصصی در مشاوره می باشد. این فایل شامل ۴۰ اسلاید بسیار مفید و ارزنده و قابل ویرایش می باشد و در قالب فرمت ppt برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرارداده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری  و دانلود نمایید.

پاورپوینت آموزش مفاهیم بنیادی و مباحث تخصصی در مشاوره

نکته ۱ – مشاوره مساوی با نصیحت کردن نیست – مضراتی که نصیحت کردن در پی خواهد داشت – اول این که انسان تا حد زیادی نسبت به نصیحت کردن مقاوم است و برخی از مشاوران چنان از مقاومت مراجعان در قبال نصیحت کردن متأثر می‌شوند که در جلسات مشاوره پیشرفته روش‌های متناقضی را به کار می‌برند برخی مشاوران مستقیماً نصیحت می‌کنند اما این امر ممکن است حتی در مواردی که مراجع به نصیحت عمل می‌کند و به ضد خود بدل می‌شود اگر نصیحت نتایج مثبت به همراه داشته باشد متأسفانه باز ممکن است در درازمدت نتایج منفی داشته باشد و مراجع متکی به مشاور شود.

نکته ۲ – هدف مشاور این است که مراجع متکی به نفس( Self –reliant ) شود و به صلاح مشاور و مراجع است که تغییرات طولانی مدت در او به وجود آورد نه این که به حل مشکلات کوتاه مدت بپردازد.

نکته ۳-  هدف مطلوب دیگر مشاور این است که تغییرات را با سرعت هر چه بیشتر در مواجع ایجاد کند و یک مشاوره زمانی تأثیر گذارتر است که تغییر با سرعت بیشتری روی دهد.

نکته ۴ – اغلب میان انتظارات مراجع و اهداف مشاوره ناهماهنگی ممکن است وجود داشته باشد و راه‌های برای برخورد با این ناهماهنگی وجود دارد: یک راه این است که آن را نادیده بگیریم و اجازه دهیم فرایند مشاوره ادامه یابد و راه دیگر این است که این ناهماهنگی را به طور واضح برای مراجع شرح و یک پیمان مشاوره‌ای تشکیل دهیم که به صورت متقابل مورد توافق طرفین باشد.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.