پاورپوینت طراحی الگوریتم فصل پنجم روش حریصانه Greedy

 پاورپوینت طراحی الگوریتم فصل پنجم روش حریصانه Greedy
نوع فایل
ppt
حجم فایل
3MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
472 بازدید
10,000 تومان 8,000 تومان٪20 تخفیف

 پاورپوینت طراحی الگوریتم فصل پنجم روش حریصانه Greedy

دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر پاورپوینت طراحی الگوریتم فصل پنجم روش حریصانه Greedy می باشد. این فایل شامل ۶۰ اسلاید بسیار مفید و ارزنده می باشد و در قالب فرمت ppts برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرارداده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری و دانلود نمایید.

پاورپوینت طراحی الگوریتم فصل پنجم روش حریصانه Greedy

روش حریصانه (Greedy (/ˈɡriːdi/)) یکی از روش‌های مشهور و پرکاربرد طراحی الگوریتم‌ها است که با ساختاری ساده در حل بسیاری از مسائل استفاده می‌شود. این روش اغلب در حل مسائل بهینه‌سازی استفاده شده و در پاره‌ای مواقع جایگزین مناسبی برای روش‌هایی مانند برنامه‌ریزی پویا است. در حالت کلی این روش سرعت و مرتبهٔ اجرایی بهتری نسبت به روش‌های مشابه خود دارد؛ اما متناسب با مسئله ممکن است به یک جواب بهینهٔ سراسری ختم نشود. این دسته از الگوریتم‌ها در علوم رایانه کاربرد وسیعی دارند.

فصل پنجم روش حریصانه Greedy الگوریتم حریصانه ، به ترتیب عناصر را انتخاب کرده ، هر بار آن عنصری را که طبق ملاکی معین ”بهترین“ به نظر می رسد، بدون توجه به انتخاب هایی که قبلا انجام داده یا در آینده انجام خواهد داد، بر می دارد. الگوریتم حریصانه ، غالبا برای حل مسائل بهینه سازی به کار می روند. در روش حریصانه ، تقسیم به نمونه های کوچک تر صورت نمی پذیرد. الگوریتم حریصانه با انجام یک سری انتخاب، که هر یک در لحظه ای خاص ،بهترین به نظر می رسد عمل می کند، یعنی انتخاب در جای خود بهینه است.امید این است که یک حل بهینه سرتاسری یافت شود، ولی همواره چنین نیست. برای یک الگوریتم مفروض باید تعیین کرد که آیا حل همواره بهینه است یا خیر. خصوصیات یک الگوریتم حریصانه نتیجه نهایی مجموعه ای از داده ها است که ممکن است ترتیب آنها نیز اهمیت داشته باشد.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.