پاورپوینت طرح کسب و کار تولید لوله PVC، کیسه نایلونی و شیلنگ آب

پاورپوینت طرح کسب و کار تولید لوله PVC، کیسه نایلونی و شیلنگ آب
نوع فایل
ppt
حجم فایل
572KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
361 بازدید
10,000 تومان 7,800 تومان٪22 تخفیف

پاورپوینت طرح کسب و کار تولید لوله PVC، کیسه نایلونی و شیلنگ آب

دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر پاورپوینت طرح کسب و کار تولید لوله PVC (خرطومی)،کیسه نایلونی و شیلنگ آب  می باشد. این فایل شامل ۵۳ اسلاید بسیار مفید و ارزنده و قابل ویرایش می باشد و در قالب فرمت ppt برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرارداده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری  و دانلود نمایید.

 پاورپوینت طرح کسب و کار تولید لوله PVC (خرطومی) ،کیسه نایلونی و شیلنگ آب

امروزه پلاستیکها کاربرد فراوانی در زندگی انسان پیدا کرده‌اند. پلیمرها   پایه پلاستیکها می‌باشند. یک ویژگی مهم مواد پلاستیکی در صنعت ، فرآیند پذیر بودن یا Processible بودن آن است.
پس از کشف و کاربرد پلیمرها بخصوص پلاستیک ها ، بعلت مقاومت این مواد نسبت به خوردگی ، صنایع درصدد برآمدند  این مواد را جایگزین فلزات نمایند. لذا در ابتدا لوله های پی وی سی برای فاضلاب ها و سپس پلی اتیلن برای آبیاری و آبرسانی مورد استفاده قرار گرفتند.
نایلون پلیمری است که در سال ١٩٣۵ توسط والاس کارتروز متخصص شیمی آلی شرکت دوپونت که یکی از بزرگترین تولید کننده های مواد شیمیایی در امریکا و جهان است ساخته شد. درسال ١٩٣٨ اولین محصول نایلونی را که مسواکی با الیاف نایلون بود تولید نماید.

معرفی  محصولات تولیدی  :

الف – لوله پی وی سی(خرطومی )
ب – کیسه نایلون :
ج – شیلنگ آب( پلاستیکی نخ دار
الف – لوله پی وی سی ( خرطومی ): در حال حاضر پر مصرف ترین لوله های در سطح جهان  لوله های پلیمری هستند. نوعی لوله پی وی سی (خرطومی ) که برای انتقال سیم هاو کابل ها در شبکه های برق و مخابرات کاربرد دارد.

ب – کیسه نایلون :
یکی از محصولات این واحد کیسه نایونی است که در ابعاد مختلف تولید می گردد. صنایع بسته بندی بعنوان مهمترین زمینه های کاربرد فیلمهای پلیمری وکیسه های نایلونی  محسوب می گرد. . کیسه نایلونی مجموعه گسترده ای از کیسه های با ضخامتهای مختلف را در بر می گیرد که برای مصارف مختلف کاربرد دارد

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.