پاورپوینت فرایند پرستاری در سیروز کبدی و آسیت

پاورپوینت فرایند پرستاری در سیروز کبدی و آسیت
نوع فایل
ppt
حجم فایل
235KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
580 بازدید
9,000 تومان 7,000 تومان٪22 تخفیف

پاورپوینت فرایند پرستاری در سیروز کبدی و آسیت

دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر پاورپوینت فرایند پرستاری در سیروز کبدی و آسیت می باشد. این فایل شامل ۲۸ اسلاید قابل ویرایش بسیار مفید و ارزنده می باشد و در قالب فرمت ppt برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرارداده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری و دانلود نمایید.

پاورپوینت فرایند پرستاری در سیروز کبدی و آسیت

سیروز کبدی(Alcoholic liver) یا التهاب شدید کبد از نظر آسیب‌شناسی خصوصیات معینی دارد که با طیفی از نمودهای بالینی مشخص همراه است. پارانشیم کبد یک ضایعه مزمن غیرقابل برگشت را نشان می‌دهد. ابن ضایعات ناشی از بافت‌مردگی (نکروز) سلول‌های کبدی، کلاپس شبکه حمایتی رتیکولی و بنابر این رسوب بافت همبند، تغییر شکل بستر رگ‌ها و بازسازی ندولی پارانشیم باقی‌مانده کبد هستند. این روند پاتولوژیک یک مسیر نهایی شایع در انواع بسیاری از آسیب‌های کبدی مزمن می‌باشد. تظاهرات بالینی سیروز بجای اینکه نتیجه علت بیماری کبدی باشند اغلب نشان‌دهنده شدت صدمه کبدی می‌باشند.

فیبروز و تغییر شکل عروقی سبب افزایش فشار ورید پورت و عوارض آن از قبیل واریس های گوارشی و بزرگی طحال می‌باشد. آسیت و آنسفالوپاتی کبدی ناشی از بی کفایتی سلول‌های کبدی و فشار بالای پورت می‌باشد.

افراد مبتلا به سیروز و آسیت در معرض خطر قابل توجه مرگ قرار دارند. بنابراین، درمان چنین افرادی مهم است، اما منافع و آسیب‌های درمان‌های مختلف در دسترس، در حال حاضر نامشخص هستند. نویسندگان این مرور تمام مطالعات تحقیقاتی مرتبط را با هدف پیدا کردن بهترین درمان، گردآوری و آنالیز کردند. آنها ۴۹ کارآزمایی تصادفی‌سازی و کنترل شده (مطالعاتی که در آن شرکت‌کنندگان به‌طور تصادفی به یکی از دو گروه درمانی اختصاص داده می‌شوند) را یافتند. در طول تجزیه ‌و ‌تحلیل داده‌ها، نویسندگان از روش‌های استاندارد کاکرین استفاده کردند که مقایسه فقط دو درمان را در یک زمان امکان‌پذیر می‌کنند.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.