پاورپوینت فصل اول درس تئوری پایداری سازه ها

پاورپوینت فصل اول درس تئوری پایداری سازه ها
نوع فایل
ppt
حجم فایل
6MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
411 بازدید
9,000 تومان 7,500 تومان٪17 تخفیف

پاورپوینت فصل اول درس تئوری پایداری سازه ها

دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر پاورپوینت فصل اول درس تئوری پایداری سازه ها می باشد. این فایل شامل ۴۹ اسلاید قابل ویرایش بسیار مفید و ارزنده می باشد و در قالب فرمت ppt برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرارداده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری و دانلود نمایید.

پاورپوینت فصل اول درس تئوری پایداری سازه ها

توضیح زیر خارج از متن فایل می باشد.

واکنش های ایستا و حرکتی، حرکت های خطی و غیر وخطی، معابر انرژی، جنبه های ترمودینامیکی

توانایی خزیدن و شکستکی از بی ثباتی های رایج اند. نظریه ی استحکام در رشته های گوناگون مهندسی و علوم عملی دارای اهمیت است و تاریخچه ی انتظام نیز بطور خلاصه بیان شده است. ضمیمه های کلی بطور مختصر آورده شده اند و گرایش های مفید اخیر مخصوصا توانایی تحلیل مدلهای آسیب دیده و شکسته دارای اهمیت هستند.

استحکام بیانگر یک مشکل بنیادی در مکانیزم های خاک است، که باید ساختمان ها را در مقابل متلاشی شدن و فرو ریختن تایید کند. تئوری استحکام دارای اهمیت زیادی در مهندسی ساختمان، مهندسی جو، مهندسی هسته ای، مهندسی ساحل، اقیانوس و مهندسی قطب شمال است و نقش مهمی را در مشکلات مساحت ساختمان ها و مهندسی مواد و فیزیکی ایفا می کند.

اهمیت این موضوع با توجه به تاریخچه ی متلاشی شده و فرو ریختن ساختمان ها که ناشی از اهمال یا سوء تفاهم در طراحی جنبه های استحکام است، آشکار می شود. از مشهورترین این ساختمان ها شاید فرو ریختن پل تاکومانارو در سال ۱۹۴۰ باشد که به دلیل بی ثباتی های آب و هوایی بود.

و نیز فرو ریختن کلی هارت فورد آرنا در سال ۱۹۷۸ و ساختار زنبوری بالای تئاتر دانشگاه پست در همان سال و فرو ریختن پل فولادی در ملبورن چند شسال قبل از آن ها فرو ریختن برج خنک سازی پل فری از مشهورترین ساختمان های فرو ریخته هستند.
تجزیه وتحلیل استحکام در مکانیزم های خاک با راه حل پیشنهادی رایولر که یک راه حل برای خم کردن ستون کشسان بود آغاز شد.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.