پاورپوینت کالایی شـدن دانشگاه و بازاریابی معناگـرا
دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر پاورپوینت کالایی شـدن دانشگاه (با مصادیق: استاد-دانشجو) و بازاریابی معناگـرا می باشد. این فایل شامل ۲۱ اسلاید بسیار مفید و ارزنده و قابل ویرایش می باشد و در قالب فرمت ppt برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرارداده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری و دانلود نمایید.
پاورپوینت کالایی شـدن دانشگاه و بازاریابی معناگـرا
کالایی شـدن دانشگاه (با مصادیق: استاد-دانشجو) و بازاریابی معناگـرا
عناوین بحث:
سوالات اساسی:
- ۱- کالایی شدن چیست؟
- ۲- کالایی شدن دانشگاه چیست؟
- ۳- بازاریابی چیست؟
- ۴- بازاریابی معناگرا چیست؟
- ۵- معناگرایی چیست؟
- ۶- چه ارتباطی بین کالایی شدن دانشگاه با بازاریابی معناگرا وجود دارد؟
مقدمه:
اهمیت یک موضوع قبل از آنکه متأثر از مولفههای نظری باشد، نوعاً دغدغههای محقق میباشد. از آنجایی که مدرک گرایی در حال به اوج رسیدن میباشد و گرایشات و احساسات بیهویتانه در افراد در حال افزایش میباشد و یأس و نومیدی در برخی دانشجویان و اساتید در حال ریشه دوانیدن میباشد دانشگاه و دانشجو و استاد آنچه باید باشند، نیستند که در این مبحث، از آن، تعبیر به کالاگرایی مینماییم.
۱- کالایی شدن/کالاگرایی
مفهوم اول: تسلط یا حاکمیت محصولگرایی در فرآیند تدوین و تکمیل مکاتب بازاریابی
به این مفهوم که صرفاً به ویژگیهای کالا توجه شده و از منظر فروشنده به مشتری و محصول نگاه میگردد.
مفهوم دوم: کالایی نگریستن دانشگاه
به این مفهوم که ما دانشگاه را یک کالا میبینیم با مختصات و ویژگیهایی که در محصول است. (کالا= Product)
مفهوم سوم: فقدان مزیتهای مستتر در محصول برای ایجاد حق انتخاب در مشتری
به این مفهوم که ما دانشگاه را یک بعنوان یک کالای فاقد مزیتهای بیشتر دانسته و درنتیجه آن را نسبت به سایر محصولات ترجیح نمیدهیم.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.