دانلود فایل پاورپوینت استراتژیهای تولید
دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر پاورپوینت استراتژیهای تولید می باشد. این فایل شامل ۲۹ اسلاید قابل ویرایش بسیار مفید و ارزنده می باشد و در قالب فرمت ppt برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرارداده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری و دانلود نمایید.
دانلود فایل پاورپوینت استراتژیهای تولید
سطوح استراتژی:
۱- استراتژی گروه: استراتژی مجموعه ای از شرکتهای مستقل سود آور که تحت پوشش یک مدیریت اداره می شوند، گفته می شود.
۲-استراتژی شرکت: راهنمایی برای کلیه فعالیتهای آن است.گاهی به این استراتژی ، استراتژی رقابتی نیز گفته می شود زیرا چگونگی رقابت با شرکتهای رقیب در آن مورد تأکید است.
۳- استراتژی وظیفه ای: جهت کلی هر یک از فعالیتهای سازمان را مانند تولید، بازاریابی، مالی و تحقیق و توسعه تعیین می کند.
استراتژی تولید:
نگرش استراتژیک به موضوع تولید به عنوان یک سلاح رقابتی تقریباً به ۵۰ سال قبل بر می گردد. راس و میلر قائل به تمایز بین استراتژی بازاریابی و استراتژی تولید نبودند زیرا معتقد بودند خط مشیهای تولید یک بخش ضروری از استراتژی بازاریابی است.در نظر گفتن استراتژی تولید به عنوان یک بخش مجزا و مرتبط با بخش بازاریابی از مقالهSkinner در سال ۱۹۶۹ نشئت می گیرد.
تعاریف استراتژی ساخت و تولید:
استراتژی تولید به تعیین اولویتهای معین بخش تولید به عنوان یک سلاح رقابتی اسکینر ۱۹۶۹
مجموعه ای از تصمیمها که در طول زمان ، واحد کسب و کار را قادر می سازد تا زیر بنای مناسب تولیدی مطلوب را به دست آورد. هایز و ویل رایت ۱۹۸۵
به کارگیری مؤثر نقاط قوت تولیدی به عنوان سلاح رقابتی برای تحقق اهداف کسب و کار. سوامیداس و نوئیل ۱۹۸۷
برنامه ای کلی برای چگونگی تولید یک کارخانه در مقیاس جهانی، به منظور برآوردن تقاضای مشتری. مک گراث و بکوئیلارد ۱۹۸۹
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.