جزوه کتاب سیستم تعیین موقعیت ماهواره ای (GPS) و کاربرد های آن

جزوه کتاب سیستم تعیین موقعیت ماهواره ای (GPS) و کاربرد های آن
نوع فایل
pdf
حجم فایل
5MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
631 بازدید
10,000 تومان 8,000 تومان٪20 تخفیف

جزوه کتاب سیستم تعیین موقعیت ماهواره ای (GPS) و کاربرد های آن

دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر pdf جزوه کتاب سیستم تعیین موقعیت ماهواره ای (GPS) و کاربرد های آن می باشد. این فایل شامل ۵ فصل ۷۷ صفحه جزوه بسیار مفید و ارزنده می باشد و در قالب فرمت pdf برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرارداده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری و دانلود نمایید.

جزوه کتاب سیستم تعیین موقعیت ماهواره ای (GPS) و کاربرد های آن

چکیده :
امروزه ناوبری به کمک ماهواره ها سیستم های تعیین موقعیت جهان در تمام زمینه ها کاربرد پیدا کرده است . از تعیین موقعیت اجسام پرنده هوائی و فضائی گرفته تا اجسام متحرک زمینی و دریایی ، در زمین شناسی و نقشه برداری، در زمان سنجی ، کشاورزی ، تعین موقعیت نمکا و . . .
از همان زمانی که موقعیت ماهواره ها به روش اندازه گیری اختلاف فرکا داپلری فرستنده ماهواره ، توسط یک موقع ایستگاه زمینی با ،یت معلوم ، محاسبه و تعیین می شد عکس همین مسئله نیز مطرح شد ، یعنی با اندازه گیری دهمین اختلاف فرکانس ، در صورت معلوم بو ن محل ماهواره ، بتوان موقعیت یک گیرنده را که در جای نا معلومی در روی زمین یا بالای آن قرار دارد تعیین کرد . امروزه همه سیستم های تعیین موقعیت جهانی ) ای ماهواره ) بر همین اساس کار می کنند.

– ۱ همقدم
معمولا وقتی بخواهیم با شخصی در یک نقطه از شهر که برای هر دو شناخته شده باشد قرار ملاقات بگذاریم ، محل ملاقات را به کمک نام ، شماره خیابانها و کوچه ها تعیین می کنیم.

مثلا هنگامیکه می گوئیم در محل تلاقی خیابانهای ۱۱۱ و ۱۲۱ منتظر دیدار شما هستم قاعدتا برای دیدار شونده جای هیچ ابهامی از نظر پیدا کردن محل ملاقات باقی نمی ماند.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.