فایل جزوه آموزش نرم افزار SPSS

فایل جزوه آموزش نرم افزار SPSS
نوع فایل
pdf
حجم فایل
1MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
490 بازدید
10,000 تومان 8,000 تومان٪20 تخفیف

فایل جزوه آموزش نرم افزار SPSS

دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر pdf جزوه آموزش نرم افزار SPSS می باشد. این فایل شامل۷۴ صفحه جزوه بسیار مفید و ارزنده می باشد و در قالب فرمت pdf برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرارداده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری  و دانلود نمایید.

 جزوه آموزش نرم افزار SPSS

اس‌پی‌اس‌اس، نام یک نرم‌افزار رایانه‌ای است که برای تحلیل‌های آماری به کار می‌رود. SPSS  مخفف عبارت Statistical Package for the Social Science به معنی “بسته آماری برای علوم اجتماعی” است  و نخستین نسخه این نرم‌افزار در سال ۱۹۶۸ پس از تاسیس «نرمن نی» منتشر شد.
از آن سال نسخه های مختلف این نرم افزار محبوب روانه بازار شد و امتیاز این نرم افزار در سال ۲۰۰۹ به شرکت IBM واگذار گردید. با توجه به سادگی کار و سایر خصوصیات بارز این نرم افزار، امروزه پرکاربردترین نرم افزار آماری در کشور محسوب می شود.

کاربرد و ویژگی‌های SPSS

«اس پی اس اس» از جمله نرم‌افزارهایی است که برای تحلیل‌های آماری در علوم اجتماعی، به صورت بسیار گسترده‌ای استفاده می‌شود. این نرم‌افزار توسط پژوهشگران بازار و داد و ستد، پژوهشگران سلامتی، شرکت‌های نقشه‌برداری، دولتی، پژوهشگران آموزشی، سازمان‌های بازاریابی و غیره به کار می‌رود. افزون بر تحلیل‌های آماری، مدیریت داده‌ها و مستندسازی داده‌ها نیز از ویژگی‌های نرم‌افزار هستند.
بیشترین استفاده از این نرم افزار، در علوم اجتماعی و علوم انسانی میباشد. در این علوم با تهیه پرسشنامه هایی در تعداد بالا برای اندازه گیری روابط انسانی و شاخص های اجتماعی و رفتاری استفاده می شود.
این نرم افزار در علم اقتصاد جهت تحلیل تحقیقات، گزارشات و تغییرات وضعیت اقتصادی کاربرد فراوان دارد.
پژوهشگران زمینه های پزشکی جهت نتیجه گیری از تحقیقات و آزمایشات خود از SPSS استفاده می کنند.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.